Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon ostelette aitoja koruja itsellenne?

Vierailija
10.02.2014 |

Olen viimeisen parin vuoden aikana rakastunut timantteihin. Ei mulla ole mihinkään isoon varaa, mutta ihania sormuksia saa alesta ihan kohtuuhintaan. Viime vuonna käytin ehkä pari tonnia koruihin. Riipuksia, hopeisia rannerenkaita, ja niitä sormuksia! <3 Olen kohta 34 enkä ole oikein koskaan ennen edes käyttänyt koruja, ja nyt olen hurahtanut niihin ihan täysin! Ihania, kauniita koruja! Lisää! :D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään todella paljon kimaltelevista koruista ja ostin itselleni sinkkuna hopeisia ja kultaisia koruja erillaisilla jalokivillä ja puolijalokivillä- timantti, valkoiset ja siniset safiirit, topaasi, ametisti ja ametriini. Tuo Ametriini valloitti sydämmeni muutama vuosi sitten kun sain 7 karaatin ametriinisormuksen mieheltäni - todella kaunis ja säteilevä kivi.

Nykyään en enää osta timatteja. Mieheni vastustaa voimakkaasti timantteja ja koska oman bling-bling tarpeeni saan täytettyä muillakin kivillä en tunne tarvetta ostaa timantteja...Itseasiassa tuntuu aika yliarvostetulta kiveltä. Minulle korun arvolla ei ole merkitystä vaan ulkonäöllä. Kuitenkin metalliksi haluan yleensä hopeaa, joka käy vähän joka tilanteeseen eikä aiheuta allergiaa. Romumetalleista - nyös niistä pukukoruista, joissa lukee, että ovat allergiatestattuja, saan yleensä ihottumaa.

Vierailija
22/23 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta koruja käytännössä koskaan. Työssäni niitä ei voi pitää, vapaa-ajalla en niitä kaipaa. Tykkään toki katsella muiden koruja.:)

Oman vihkisormukseni teetätin mummoni vihkisormuksesta, ja mies teetätti omista poikamiesajan sormuksistaan mulle huomenlahjaksi kultasepän suunnitteleman riipuksen.  Se on kaunis, ja näillä ajattelin pärjätä käytännössä loppuelämäni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut koruihin hassahtanut! No, joskus teininä en tykännyt koruista. Mutta mulla oli jo 3-vuotiaana pieni sydänriipus (jonka sain vauvana) ja koirarintaneula, josta kovasti pidin.

Itselleni ostan lähinnä aitoja koruja, hopeaa tai kultaa, joskus jalokiviä. Kalleimmat itselleni ostamani korut ovat olleet 2800 euron korvakorut, joita käytin häissäni. Mutta ostan myös ihan arkikäyttöön, esim. esim. viimeksi ostin Toive-korusarjan lento-riipuksen.

Harrastan myös aitoja vintage-koruja.

Nyt olen saanut kipinän korujen teettämiseen. Olen tilannut korun yhdeltä entiseltä koulukaveriltani, jolla on korupaja ja nyt suunnittelemme erään toisen käsityöläisen kanssa minulle ja siskolleni sisaruus-sormuksia.

Erityisesti fanitan rintaneuloja, mutta niiksi kelpaa ns. pukukorutkin, koska ne häviävät helposti. Tavoitteena on hankkia vuoden jokaiselle päivälle oma rintaneula. :)