Meidän lesbojen lapselle nimeksi Suvi-Tuuli.
Hei! Minä ja mun avovaimoni (lesboperhe) ollaan ajateltu meidän tulevalle tyttärelle nimeksi Suvi-Tuuli. Lempinimi olisi tietysti Sunppi. Kuulostaa niin kauniilta. Mitä mieltä?
Kommentit (12)
En näe mitään ongelmia, miksi näin ei voisi olla. Sunppi on kaunis lempinimi ja Suvi-Tuuli vielä kauniimpi oikea nimi.
Minusta on outoa laittaa lapselle nimeksi Suvi, jos hän on syntynt keskellä talvea.
Mitäs mieltä lapsen isä on? Ette kai häntä sulje lapsen elämästä pois? Vai onko käytetty tanskalaista spermaa tai kotimaista luovuttajaa?
Suvi-Tuuli on ihan hyvä, mutta en näe Sunppia kovin kauniina... Makunsa kullakin..
Mun äiti olis laittanut neljännelle tytölleen nimeksi suvi-tuulia. Vain vaihtoehto mietittäväksi :)
^tosin muistan myös yhden tytön jonka nimi oli Säde-Pilvi, ja lempinimi Sätky.. En ehkä itse ottais sitäkään. Mutta kiva tyttö oli.
Miksi antaa lapselle kaunis nimi joksi häntä ei lopulta kutsuta? Jaakko on Jaakko eikä Jaska ja Anna-Maija on Anna-Maija eikä esim Anna tai Anski. Jos lasta di kutsuta Suvi-Tuuliksi niin olisiko syytä keksiä nimi joka miellyttää molempia eikä heti keksiä lempinimeä jostain ok-nimestä?
Minun nimeni on Suvi-Tuuli ja lähimmät ystäväni kutsuvat minua Sutturaksi =) Muille olen Sussu tai Suvi.
Sumpista tulee mieleen pimppi, mikä varmaan olikin tarkoitus. Hyvä vitsi sinänsä.
No se on ihan okei jos te ootte kumpikin samaa mieltä.