Nainen: lempiasentosi?
Kommentit (5)
Doggystyle. Tunnen oloni haluttavimmaksi tuossa ja se on kai miehen lempiasento kun on niin kiihkeä siinä. Ottaa lanteista tiukan otteen ja panee rajusti. Usein stimuloi kakkosreikää sormilla samalla.
Multiorgasmit tulee takaapäin mahallaan.
Ratsastaen saan itse päättää milloin saan.
Lähärissä stimuloituu vielä klitoriskin niin tulee tajuton orgasmiaalto.
Miehen suu ja sormet haaroissa, tulee niin mahtava orgasmi että lähtee taju.
Miten noista voi valita parhaan. 😁
lusikka, jossa miehellä hyvä yhteys klitorikseen! Mahtavat orgasmit.
Klassinen lähäri, ja sit lisäksi näitä asentoja (esitelty tämän linkin takana https://www.libido.fi/page/14/15-seksiasentoa-jotka-piristavat-parisuhd… ):
- silitysrauta
- kauppakassi
- kasvokkain
- sammakko
- simpukka
- flipperi
Lisäksi ratsastus/minä päällä makoillen ja lantiota liikuttaen, ja takaapäin seinää tai vaikka jotain pöytää tms. vasten.
Toi sivusto on kyl nimennyt noi asennot ihan hassusti, mutta en nyt tähän hätään parempaakaan sivustoa jaksanut etsiä joten menkööt...
Ei oikeastaan muuta. Tuota cowgirl-asentoa eli ratsastusta selkä mieheen päin inhoan, tai en ole kyllä kokeillut mutta ajatuskin inhottaa koska näytän paskalta takaapäin siitä kulmasta (paska pylly, ruma pyllyreikä ja selkä + lättäpää) ja joutusin kattelee vaan jotain miehen varpaita ja seinää....
Tosin jos siellä seinällä olisi iso peili niin sitten se olisi varmaan ok, koska edestä mä näytän hyvältä joten voisin ihailla itseäni sieltä peilistä, kiihottua siitä näystä, keskittyä tuntemaan peniksen sisälläni ja leikkiä jotain omaa ”nyt tää ois tämmönen sexy nussijanainen”-leikkiä ja unohtaa sen takana olevan miehen joka näkee mun paskat puolet.
Mutta siis kuten tästä viestistä näkee, ei mulla ole mitään yhtä lempiasentoa ylitse muiden.
Minä mahallani sängyllä, mies selän päällä. Pitkiä voimakkaita työntöjä syvälle suht hitaaseen tahtiin. Joko itse hyväilen tai mies hyväilee klitoristani. Suosikki siksi, että saanti on taattu joka kerralla. Mies näykkii hellästi niskaa ja hartioita, se vie minut ihan taivaisiin.
N31