Omat eväät risteilyllä. Eikö olisi sama tehdä voileivät ja
Kommentit (14)
Tokihan joidenkin makuuhuoneessa on merimaisemat. Toki joillakin on kotona elävää musiikkia jos jonkinlaista. Toki joidenkin kotona tapaa uusia ihmisiä...
ei kaikilla ole varaa syödä laivalla.
En ole koskaan ollut laivalla ruuan vuoksi. Laiva ja syöminen eivät liity toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut laivalla ruuan vuoksi. Laiva ja syöminen eivät liity toisiinsa.
Entä laiva ja juominen?
Mentiin tuttavapariskunnan kanssa risteilylle, ja otettiin sellainen, missä hyttihintaan kuului aamiainen ja 1 ateria. Voi luoja miten nämä ahmivat ruokaa sisäänsä, ihan kuin olisivat saaneet ruokaan ensimmäistä kertaa pitkään aikaan! Koko rahan edestä.
Mun tutut meni ilmaisristeilylle ja söi omia eväitä hytissä. Ilonsa kullakin, mutta ymmärrän, jos rahaa ei muuhun riittänyt. Olihan se vaihtelua kotioloihin.
Vierailija kirjoitti:
Mun tutut meni ilmaisristeilylle ja söi omia eväitä hytissä. Ilonsa kullakin, mutta ymmärrän, jos rahaa ei muuhun riittänyt. Olihan se vaihtelua kotioloihin.
No se on hyvä se. Niillä jäi rahaa juomiseen enemmän! 😁
Menisin ennemmin syömään omia eväitä metsään kuin laivalle.
Hyvä vinkki mulle - viimeksi kun en ottanut omia eväitä hotelliin kipukohtaushan siitä seurasi. - vatsavaivainen
Minusta ihan ok idea. 7 e munavoilla voidellusta karjalanpiirakasta on aika paljon. Itse menen kyllä buffettiin mutta jotain välipaloja voisin ihan hyvin ottaa mukaan juuri noiden överihintojen takia.
Mun tuttu lähtee risteilylle, ostaa syötävää hyttiin ja lukee koko reissun eikä poistu ollenkaan maissa. Ehkä tykkää siitä keinumisfiiliksestä😁
Vierailija kirjoitti:
Mentiin tuttavapariskunnan kanssa risteilylle, ja otettiin sellainen, missä hyttihintaan kuului aamiainen ja 1 ateria. Voi luoja miten nämä ahmivat ruokaa sisäänsä, ihan kuin olisivat saaneet ruokaan ensimmäistä kertaa pitkään aikaan! Koko rahan edestä.
No se varmasti olikin kyylästä kauheaa kun joku söi koko rahan edestä. Näyki sinä jatkossakin vain vähän ettei kukaan vaan pidä sinua junttina.
En ole pitkään aikaan matkustanut noilla laivoilla, onko niissä yleensä jääkaapit? Jos on, otan mukaan itse tekemääni pitsaa. Kukaan ei näe, että syön hytissä, joten vaikutan ulospäin vähemmän köyhältä.
Nooo ei kai. Onhan siellä risteilyllä kai muutakin kuin syödä. Mutta en itse ottais eväitä, ois vähän hassu.