Mistä tunnistaa lauttasaarelaisen?
Millainen on tyypillinen lauttasaarelainen, lapsi ja aikuinen siis?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 22:58"]Ketä kiinnostaa? Laru on tylsä ja persoonaton paikka, ja samoilla adjektiiveilla voisi kuvailla sen asukkaita.
[/quote] Ja mistäs sä oot, Turusta? Sen kyllä huomaa
Ökyilijä. Ei mitenkään luova tai boheemi, semmonen business-henkinen, ehkä jossain kv-firmassa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 22:58"]Ketä kiinnostaa? Laru on tylsä ja persoonaton paikka, ja samoilla adjektiiveilla voisi kuvailla sen asukkaita.
[/quote]Itse asiassa olen syntynyt Larussa, jos se paremmin oikeuttaa havaintoni.
Äitini on elänyt puolet elämästään Lauttasaaressa. Ei kaipaa takaisin, kuulemma ahdistava ja kuppikuntainen paikka, rumakin vielä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 23:01"]
[/quote]Itse asiassa olen syntynyt Larussa, jos se paremmin oikeuttaa havaintoni.
[/quote] Talvella ruma, mutta kesällä mitä ihanin paikka. Merenranta, kalliot, metsä... Mutta eipä Helsinki muutenkaa mikäön kaunis paikka talvella ole
Ketä kiinnostaa? Laru on tylsä ja persoonaton paikka, ja samoilla adjektiiveilla voisi kuvailla sen asukkaita.