Hävittikö Outlook Hotmailin sähköpostit??
Kirjauduin pitkästä aikaa Hotmailiin eli näköjään nykyiseen Outlookiin ja en löytänyt yhtään vanhaa Hotmailiin lähetettyä sähköpostia. Tietääkö joku mihin ne on hävinneet ja saako niitä enää takaisin?
Kommentit (5)
Ei hävittänyt minultakaan, just katoin ja vuodelta 2008 näytti yksi olevan jota en ole viitsinut poistaa. Tosin en minäkään tiedä vastausta kysymykseesi..
Ilmeisesti viestit ovat hävinneet, jos hotmail-tiliään ei ole käyttänyt pitkään aikaan. Itse olen säännöllisesti käynyt katsomassa tilillä, vaikka sinne harvemmin mitään tärkeää tuleekaan, ja vanhat viestit ovat edelleen tallessa aina tilin avaamiseen vuonna 2002 asti. Tuttavaltani puolestaan olivat viestit hävinneet, ehkä sen vuoksi, ettei ollut pitkiin aikoihin kirjautunut tililleen. Kirjautumattomuus ei silti mielestäni oikeuta ihmisten ehkä jopa tärkeiden viestien hävittämistä.
olen käyttänyt h-tiliäni aktiivisesti vuosikausia ja kun se niiden muutos tuli, piti muistaakseni tehdä joku iahn pikku klikkaus ja sit jatkoin taas, ei ole mikään hävinnyt missään vaiheessa mihinkään
kyllä siellä sanottiinkin aiemmin, että meilit ei häviä vaikka se nimi muuttuu jne.
en nyt osaa neuvoa eteenpäin, mut ehkä sun meilit ei lopullisesti ole hävinneet, on siellä varmaan linkki neuvontaan
enpä osaa sanoa muuta kuin että kyllä mulla ainakin on ihan kaikki vanhat sähköpostit tallessa edelleen