Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on nälkä :(

Vierailija
29.10.2020 |

Mä onneton lainasin vähistä rahoistani kaverilleni rahaa hänen muuttoaan varten. Tämän viikon olen sinnitellyt 4 eurolla. Enn maanantaina pitäisi saada rahat takaisin. Syönyt pottuja, ruisleipää, kananmunia ja pakasteesta marjoja. Ap

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää tölkkejä, niistä saa mukavasti rahaa.

Vierailija
2/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerästi tehty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistatko ylimääräisiä vaatteita, tavaroita tms, joita voisit myydä vaikka nettikirpparilla?

Vierailija
4/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan omista mitää myytävää vaatetta tai tavaraa. Olen joutunut pitkään elämään hyvin pienellä rahalla kuukaudessa mutta nälkää en ole ennen nähnyt. Ap

Vierailija
5/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että... tulee niin mieleen ajat kun olin ulosotossa. Maksoin ylimääräistä aina kun vain voin ja sitten loppukuusta kiertelin pitkin kaupunkia koiran kans ja keräsin tölkkejä. Usesti tuli mieleen jos joku tuttu näkee mutta nälkä oli voimakkaampi kuin häpeä.

Vierailija
6/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä iso satsi kaurapuuroa, täyttää mahan. Halvimmat hiutaleet maksaa 20 snt. Varmaan yksi palautuspullo löytyy kaapista. Jollei löydy, käy kysymässä huomenna seurakunnan diakoniatoimistosta, sieltä jaetaan ruoka-apupaketteja, joista löytyy ryynejä.

Vierailija
7/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut ap? Minä asun Oulussa, voisin tuoda ruokakassin jos asut täälläpäin.

Vierailija
8/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitpä epäitsekkään teon, kun olit valmis antamaan vähistäkin rahoista auttaaksesi kaveriasi.

Vierailija
9/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitpä epäitsekkään teon, kun olit valmis antamaan vähistäkin rahoista auttaaksesi kaveriasi.

Joskus olis viisaampaa olla itsekäs.

Vierailija
10/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on myös auttanut mua kun mulla on ollut tiukkaa. Tietty nyt oli kysymys vähän isommasta summasta. Taidan aamusta lähteä lenkille ja katsella josko löytyis tölkkejä. Saisin ostettua kaurahiutaleita, voisi keittää puuroa ja tehä vaikkapa teeleipiä. Vähän on kyllä surullinen olo, mutta onneksi on koti ja lämmintä. Ja kiitos ymmärryksestä tilannettani kohtaan. Ap

Vierailija
11/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on myös auttanut mua kun mulla on ollut tiukkaa. Tietty nyt oli kysymys vähän isommasta summasta. Taidan aamusta lähteä lenkille ja katsella josko löytyis tölkkejä. Saisin ostettua kaurahiutaleita, voisi keittää puuroa ja tehä vaikkapa teeleipiä. Vähän on kyllä surullinen olo, mutta onneksi on koti ja lämmintä. Ja kiitos ymmärryksestä tilannettani kohtaan. Ap

Etkö voi siltä kaverilta pyytää vaikka kymppiä takasin tai jotain ruokaa kaapista?

Vierailija
12/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Muistan itsekin muutama vuosi sitten kun olin todella vähissä rahoissa, ja söin käytännössä vain kaurapuuroa. Otin sitä töihinkin evääksi, ja ihan jotenkin hävetti syödä sitä kahvihuoneessa. Vaikka kyllähän se vatsan täytti, eli hoiti asiansa. Onneksi tilanne ei kestänyt kuin n. viikon.

Tsemppiä ap! Ethän lainaa enää muilla rahaa tuollaisessa tilanteessa, täytyyhän sinulle sentään ruokarahaa jäädä.

Vierailija
13/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat ap jostakin vähän rahaa tai ruokaa. Onko sulla perhettä tai ystäviä joiden luona voisit käydä kylässä ja ties vaikka saisit muutakin kuin kahvia. Kuulostaa vähän siltä että rahan lainaaminen ei ole sinun juttu jostain syystä.

Vierailija
14/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut ? Löytyiskö mettästä vielä suppilovahveroita? Soita seurakuntaan, jos voisivat auttaa. En lukenut, oletko ensi viikolla saamassa rahaa, mutta jos oot pääkaupunkiseudulla niin Hurstilla on huomenna jako. Kannattaa olla paikalla viimeistään kymmeneltä, mutta sillä kassillisella pärjää useamman päivän.

Vierailija
15/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kemissä, täällä tuli lumi maahan pari viikkoa sitten, luulen että sienet paleltuneet. Marjastan kyllä, mutta sieniin en ole perehtynyt. Teetä keitin ja pari siivua ruisleipää söin. Tarkkana pitää olla että pärjää maanantaihin asti. Ystävältä en voi pyytää rahaa takaisin sillä tiedän että hänellä ei ole rahaa. Ja syömään hänen luokse en voi mennä sillä hän muutti 200km päähän. Ap

Vierailija
16/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Kemissä, täällä tuli lumi maahan pari viikkoa sitten, luulen että sienet paleltuneet. Marjastan kyllä, mutta sieniin en ole perehtynyt. Teetä keitin ja pari siivua ruisleipää söin. Tarkkana pitää olla että pärjää maanantaihin asti. Ystävältä en voi pyytää rahaa takaisin sillä tiedän että hänellä ei ole rahaa. Ja syömään hänen luokse en voi mennä sillä hän muutti 200km päähän. Ap

Onko siellä paikallista Fb:n ruokahävikki-ryhmää? Niistä ryhmistä saa apua, kun kertoo rehellisesti tilanteensa.

Vierailija
17/17 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös huimenna tuu tuet?