Gallup: Kuinka monta tuntia töitä teet viikossa?
Paljonko on työsopimuksessasi Vai oletko yrittäjä, kotiäiti tms? Oletko tyytyväinen työmäärääsi?
Kommentit (48)
Millaiset työpäivät ovat koko viikossa kertyy 80h? Kuina monena päivä viikossa on töitä? Mikä ala?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 22:17"]Millaiset työpäivät ovat koko viikossa kertyy 80h? Kuina monena päivä viikossa on töitä? Mikä ala?
[/quote]
16h päiviä viidesti ja viikonloppu vapaa tai jaettuna viikonlopulle pari vuoroa. Kaksi työtä ja ihan vain pienipalkkaisella alalla. Kerään hieman säästöjä ja lopetan sitten toisessa.
Töissä menee keskimäärin 15-20 h viikossa. Olen päätöiminen opiskelija ja töiden ohella gradun kirjoittamiseen ja muihin jäljellä oleviin opintoihin menee tällä hetkellä n. 25-30. Vaikka tuntimäärät ei nyt ihan huikeita olekaan, ahdistaa koko ajan takaraivossa raksuttava ajatus siitä, että gradu pitäisi saada valmiiksi.
Vähän yli 80h/2vkon jaksoissa, aamuvuorovkolla vähän enemmän kuin iltavuoro... Kuljetusalan normaali siis.
Yrittäjä, työtaakka vaihtelee sesongeittain. Tammikuu 50 h/vko, helmikuu tulee olemaan sama tai enemmän.
0-20. Täyspäiväinen opiskelija, mutta mies on onneksi töissä.:)
Teen 7kk töitä n. 60-80h viikko ja sitten 5kk 0h viikko ja näin olen ollut jo 10v.. 7kk menee pilalle, mutta sen korvaa kun saa 5kk tehdä mitä haluaa ja lomailla.
Työsopparissa on 37,5h. Viime vuonna tein n. 100h ylitöitä, kuuluvat kuulemma palkkaan. Näin eräässä "Suomen parhaassa työpaikassa". En ole tyytyväinen, varsinkaan kun työasioihin liittyy monta muutakin epäselvyyttä ja epämääräisyyttä.
Työsopimuksessa 37,5 h. Ja ylitöitä en tee kun niistä ei makseta. Joskus kun todella tarvitaan niin vähän venyttelen työpäivää, mutta mitään jokaviikkoista/kuukausittaista tuntimäärään nostoja en tee. Maksakoon enemmän jos haluavat että teen enemmän töitä.Töissä siis yksityisellä sektorilla management hommissa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 20:43"]Mä teen kaksi ja puoli päivää viikossa ja saan itse määritellä koska päivän aikana työni teen. Helppo ja ihana duuni ja palkka 900€
[/quote] Mikä työ?
Noin 30 h / vko. Olen yrittäjä, työ on kiinnostavaa, mutta sitä ei tule ovista ja ikkunoista, enkä kyllä enempää kaipaakaan. Tosin työ kyllä ajatuksissa lähes aina, mutta näin siitä ei tule liian rasitetta ja perheellekin riittää aikaa.
Ahdistaa näin opiskelijana ajatus työelämään siirtymisestä, jos pitää jaksaa venyä noin paljon ja tehdä ylitöitä palkatta. Palan helposti loppuun ja unentarpeenikin on korkea, joten jos työpäivät useinkin on joku 10 h + työmatkat, en ehdi tekemään mitään muuta kuin olla töissä ja nukkua. Tekisin paljon mieluummin lyhennettyä työpäivää,esim. 30 h/vko tai jopa vähemmän, mutta ei sillä varmaan elä eikä työnantajat varmaan halua kuin kokoaikaisia.
Normaali työaika on 37,5h. Parhaimmillaan olen tehnyt töitä yli 100h viikossa.
t. insinöörimies
Sopparissa on 0-35. Keskimäärin teen 15-20 tuntia viikossa, mutta esim tällä viikolla tulee 35. Olen tyytyväinen.
Keskimäärin n. 35h/vko. Minulle maksetaan palkka 27 opetustunnista viikossa. Olen luokanopettaja.
Sopparissa 30h/vko. Teen 29-36 tuntia. Teen niin paljon kun annetaan, eli sillon kun joku on saikulla voi saada sen 36 tuntia. Tuntipalkka 10,41 enkä taatusti tee minuuttiakaan palkatta.
Normaali työaika 37,5 h paperilla, mutta käytännössä teen 40-60 tuntia viikossa. Ylitöistä ei makseta rahassa eikä ajassa vaan ne tehdään ilmaiseksi. Opetusala.
Työaika on 40h/vko ja suunnilleen sen teen. Vähintään joka toinen viikko yhtenä päivänä ylitöitä, joskus muulloinkin. Ylitöistä maksetaan tesin mukaiset korvaukset.
Pahimmillaan 80h/viikko ja se on oikeasti rankkaa!