Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli unohtanut fb:n auki :panettaa...

Vierailija
09.02.2014 |

Meillä oli parisuhde vkl miehen kanssa. Otimme viiniä ja menin häntä ennen nukkumaan. Aamulla menin koneelle ja miehen fb oli auki ja keskusteuikkuna myös (eli en tonkinut hänen tietojaan).

Oli sitten chätännyt naisen kanssa, jota tapaili ennen kun aloimme seurustelemaan 3 vuotta sitten. Mies oli tilittänyt, miten häntä panettaa...

Mies oli vierssäni, kun menin koneelle ja laittoi asian kännin piikkiin. Pyyteli anteeksi moneen otteseen jne.

Minä olen sanaton. Yleensä, kun suutun huudan, nyt en saa sanaa suustani... mitä minä teen? 

Mietin, että kun lapset menevät nukkumaan pyydän miestä näyttämään koko keskustelun... sen jälkeen alan kai työstämään asiaa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti :( Pahamieli sun puolesta :(

Vierailija
2/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo?

Vierailija
4/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Timo. Ap

Vierailija
5/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pihtaat?

Vierailija
6/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiin? mikä tässä oli se ongelma?

Vierailija
7/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä oli parisuhde vkl mutta kuitenkin jo 3 vuotta. Ei sun tekstistä ota selvää erkkikään...

Vierailija
8/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi onpa inhottavaa. Vaatisin kyllä itsekin nähdä koko keskustelun, ja onko aikaisemmi ollut tällaisia keskusteluja. Kyllähän tuollainen kaivertaa, toivottavasti pääsette asian yli jollain tapaa.

Vierailija
9/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on se, että mies ei saa tarpeeksi seksiä kotona ja alkaa haikalla josko muualta sais. Jos nainen ei pidä miestänsä tyytyväisenä niin tulisi sitten tiedostaa tälläiset asiat.

Vierailija
10/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, sulla ilmeisesti lapsia muiden miesten kanssa? Pitääkö yhäreille olla nykyisin uskollinen vai mikä itkettää. Olen aina pitänyt yh- naisten hoitoja vapaana riistana ja pidän kyllä vastakin.

Vierailija
11/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 olen pahoillani, jos en pysty tuottamaan nyt ymmärrettävää tekstiä.

Mies alkaa kännissä chättäilemään muiden naisten kanssa. Tämä ei ollut eka kerta. Mies oli sitä mieltä, että hän ei enää käytä konetta humalassa. Minua vituttaa aivan hulluna ton ukon touhut.

Selvinpäin on ihana ja fiksu, kännissä munallan ajatteleva ääliö.

ap

Vierailija
12/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä tarkotat tolla vkl lyhenteellä?

Vierailija
13/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 20:05"]

Meillä oli parisuhde vkl miehen kanssa. Otimme viiniä ja menin häntä ennen nukkumaan. Aamulla menin koneelle ja miehen fb oli auki ja keskusteuikkuna myös (eli en tonkinut hänen tietojaan).

Oli sitten chätännyt naisen kanssa, jota tapaili ennen kun aloimme seurustelemaan 3 vuotta sitten. Mies oli tilittänyt, miten häntä panettaa...

Mies oli vierssäni, kun menin koneelle ja laittoi asian kännin piikkiin. Pyyteli anteeksi moneen otteseen jne.

Minä olen sanaton. Yleensä, kun suutun huudan, nyt en saa sanaa suustani... mitä minä teen? 

Mietin, että kun lapset menevät nukkumaan pyydän miestä näyttämään koko keskustelun... sen jälkeen alan kai työstämään asiaa.

[/quote]

Pyydä näyttään heti ennen kun poistaa sen. Itsellä samantyyppisen mokan teki, parin eri naisen kanssa.

Olisin jättänyt mutta sai puhuttua ympäri ja poisti ne 2 facebookista ja antoi mulle varmuuden vuoksi vielä fb salasanan. Ja on ollut puhelinkin esillä siitä lähtien kokoajan..kurjaa kun ei voi luottaa mutta kyllä toi vähän ainakin meillä autto.

Vierailija
14/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on ollut pihtari, en minä, siksi nämä hommat ottavatkin päähän :(. Ap

Vierailija
15/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 20:17"]

Meillä mies on ollut pihtari, en minä, siksi nämä hommat ottavatkin päähän :(. Ap

[/quote]

Et yksinkertaisesti kiihota häntä samalla tavalla kuin muut naiset. Ei se puhumalla muutu.

Vierailija
16/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa yli-ikäisen seksuaaliselta hyväksikäytöltä.

-Mies 28v-

Vierailija
17/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vkl = viikonloppu ;)

Vierailija
18/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen huomio näistä naisista, joiden kanssa on chättäillyt... ovat ns rumia naisia. Ensimmäinen oli hyvin lihava ja sottaisen näköinen ja tämä toinen taas hyvin poikamainen. Olen kai liian siisti miehelleni...ap

Vierailija
19/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä siis lipiteltiin viiniä,  vaikka lapset ovat kotona? Ei edes mistään pikku maistelusta ole tarinoidesi mukaan kyse. Olet niin surkea äiti, että ansaiset kaiken sen nöyryytyksen, mitä mies sinulle antaa.

Vierailija
20/54 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 20:23"]

Teillä siis lipiteltiin viiniä,  vaikka lapset ovat kotona? Ei edes mistään pikku maistelusta ole tarinoidesi mukaan kyse. Olet niin surkea äiti, että ansaiset kaiken sen nöyryytyksen, mitä mies sinulle antaa.

[/quote]

:--DDD