PAASTOPÄIVÄKIRJA
Aloitan huomenna mehupaaston. Mukaan saa liittyä!
Kommentit (13)
Mielenkiintoista kuulla jotakin uutta! Voin ruveta seuraamaan kyllä päivityksiäsi, mutta jatkan itse vielä nutrailuruokavaliota.
Onko sinulla blogi tästä aiheesta? Kiinnostaisi.
Ei ole blogia, päivitän tänne paaston kulkua. Koen mehupaaston nyt paremmaksi vaihtoehdoksi, jos nro 5 haluaa vesipaastoillen liittyä seuraan niin tervetuloa :) -Ap
Millaisia mehuja tarvitaan? Saako peruskaupasta? Mitä muuta tarvitsee hankkia? Täytyykö tehdä suolihuuhteluja?? :/ Voisin tulla kans jos mehut saa haettua Siwasta ja ei tarvii huuhdella.
Itse käytän sokeroimattomia mehuja, ihan normaalikaupasta saa. Paastotapojahan on monia, jokainen tekee tavallaan. Itse en ole tarvinnut suolihuuhteluja, mutta jotkut vannovat niiden nimeen. Juon siis erilaisia mehuja, yrttiteetä ja paljon vettä. Kalorit pidän n.300-400kcal / pvä jolloin ruuansulatus menee lepotilaan minulla.
Yleensä kahvi ei kuulu paastoon. Olen itse kuitenkin paastonnut niin kahvilla kuin ilmankin enkä ole huomannut suurta eroa. Yleensä kahvia ei tee enää mieli paaston edetessä. -Ap
Tulisin mukaan mutta pelkään että nälkä on sietämätön :( Miten kestätte nälkää?
Nälänunne katoaa nutratessa 5.-7:nnen päivän kohdalla, kun glukoosivarastot ovat lopussa, seuraa pirteä ja energinen ketoositila. Varmaan se paastotetssa tulee nopeammin, kun kalorimäärä on niin pieni. 3
Kyllä, paastotessa näläntunne katoaa yleensä 3. tai 4. päivän jälkeen. Varsinaista nälkää en ole tämän jälkeen itse tuntenut, mutta "psyykkinen nälkä" on kyllä tiheästi läsnä ja ruokaa ajattelee aika usein. Ei mitenkään sietämätöntä, mutta hyvä ennalta varautua tähänkin. -Ap
Minä voisin lähteä mukaan :) Olen kerran ennenkin kokeillut, silloin olin 5 päivää paastolla ja olo oli kyllä mahtava sen jälkeen. Laihduin muistaakseni 6 kiloa, joista toki osa tuli takaisin mutta ei kaikki. Eli nyt mehuostoksille!