Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävänpäivälahja Vaimolle

Vierailija
09.02.2014 |

Pikaista helppiä tarttis, n. 40 v. - naiselle (erityisen nuorekkaalle) haluaisin antaa jonkin yst.pv.lahjan, joka ei olisi ihan ennalta arvattavissa... Ei tarvii olla kallis, ja liian kallis ei saakaan olla. Jotain erityistä ? Nakelkaa winkkejä... ?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:18"]

Leffaliput, vartalovoide, hierontalahjakortti, seksikäs alusasu (jos tiedät oikean koon), hyvää suklaata, jäätelöä, viiniä, koru, kirja

[/quote]

:D jep, leffaliput, hierontalahjakortti, suklaa ja viini. Ei hän noita kaikkia voi arvata. En ihan muutaman euron lahjaa tarkoittanutkaan, (joku tuossa mainitsi). 50-300 euroa olis tähän saumaan sovipa summa. Kiitos !

Vierailija
2/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti hemmotteluhoitoon (hieronta, kuumakivihieronta, suklaahieronta tms.). Tai jos vähän enemmän pystyt panostamaan niin varaa teille yhteinen kylpyläviikonloppu (esim. Haikon kartano tai Naantalin kylpylä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut niin älyttömän rankka alkuvuosi että itse ilahtuisin jos mies antaisi lahjaksi kokovartalokuorintaan ja -hierontaan lahjakortin, tai mikä parasta; olisi aika suoraan varattuna tuota varten. Sen jälkeen hyvän olon viimeistelisi kahdestaan olo.

Kuukauden aikana on ollut niin paljon kaikkea stressaavaa että itsen hoito on jäänyt vähälle ja pakkasilmat viimeisteli kurjuuden, tuo olisi ihana rentoutushetki.

Mutta oikeastaan mikä tahansa miehen mulle hankkima, minua ajatellen ostettu tai tehty, lahja olisi hyvä. Ja hyvä lahjahan on sellainen, jonka haluaa mutta ei välttämättä tarvitse ;)  

Vierailija
4/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan alusvaatteita. Jos oma mies yhtäkkiä ostaisi moisia minulle, mieleen ei tulisi muu ajatus kuin se, että taitaa olla ihan oma viihdyke mielessä.

Vierailija
5/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomination koru. Yöpaita.

Vierailija
6/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomination koru. Yöpaita.

Vierailija
7/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:17"]

koruja saa halvemmallakin, tai sitten miksaa cd lempimusiikilla, osta kakku, en kyllä ymmärrä miksi et haluahieman kalliimman lahjan kuin muutanalla eurolla, naiset ansaitsee joskus kalliimpia lahjoja

[/quote]

Tuollaisille naisille on ihan oma nimityksensä. Eikä se ole vaimo. 

[/quote]

näin sanoo ne, jotka tahallaan haluavat esittää että muka kallis lahja on tarpeeton, jotkut vaan tykkäävät ostaa perheelleen kalliit lahjat, kyllä sä kommentoija tajuat itsekin, mistä tässä on kyse, läheiselle ihmiselle yleensä halutaan antaa se kalliimpi lahja kukin rahojensa mukaan sitten määrittää sen summan, seksiammattilaiset ei liity tähän mitään siellä myydään jotain ja molemmat saavat jotain, lahjan idea on pyytettömyys, lahja annetaan koska halutaan antaa eikä joka kerta kuulukkaan saada jotain myös koska lahja voi olla myös yllätyksenä annettu,

lapsetkin tietää mitä lahjojen antaminen on, ja useat äijät kyllä antavatkin sen halvimman lahjan ja vaivautuvat vain muutaman kerran vuodessa, jotkut taas antavat rahojen mukaan mahdollisimman kalliimman lahjan ja ne kukat tuovat muutenkin kuin juhlina, mutta harvoin kyllä löytää mutta löytyy.

Vierailija
9/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:17"]

koruja saa halvemmallakin, tai sitten miksaa cd lempimusiikilla, osta kakku, en kyllä ymmärrä miksi et haluahieman kalliimman lahjan kuin muutanalla eurolla, naiset ansaitsee joskus kalliimpia lahjoja

[/quote]

Tuollaisille naisille on ihan oma nimityksensä. Eikä se ole vaimo. 

[/quote]

ja vaimolle et sitten osta koskaan kalliita lahjoja, koska et näe siihen syytä luulet että kalliit lahjat vain vieraille? sille omalle perheelle kannattaa ne kalliimmat lahjat ostaa, eli erehdyt sanoissasi.

Vierailija
10/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos budjetti on 50-300, niin itse vajaa 40v. naisena tykkäisi seuraavista:

Yllätys illallinen hyvässä ravintolassa, mies järkännyt lapset jonnekin yökylään, joten illallisen jälkeen yhteistä rauhallista aikaa kotona.

Yksi yö kivassa hotellissa/kylpylässä.

Hyvä hajuvesi.

Kaunis kaulakoru, edellyttää, että tunnet vaimon maun.

Lahjakortti johonkin hänen suosimaansa kauppaan, jos ei muuta niin Stockmannille.

Kotona miehen laittama hyvä illallinen.

Joku hyvä kirja, sydämen muotoinen suklaarasia ja lupaus, että viikonloppuna mies vie lapset ulos ja vaimo saa rauhassa lukea.

Teatteri tai konserttiliput.

Vierailija
11/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei alusvaatteita, ellet ole ihan varma, että ne ovat toivottuja. 

Itse en ole ikinä saanut sydämenmuotoista suklaarasiaa, joten olisin todella yllättynyt ja ilahtunut jos mies antaisi sellaisen. Kirja, levy, illallinen (itsetehty tai ravintolassa) olisivat myös mieleeni. Lahjakortti uusia lenkkareita varten olisi hyvä, tai uusi osa keräämääni astiasarjaan.

Itse asiassa, vaikka sellainen pieni suklaasydän olisi kiva, jos mies vilpittömästi haluaisi antaa sen. Pakkolahjojen kannalla en ole, mikään ei ole tylsempää kuin hulppea lahja ja asenne "no kun oli pakko keksiä jotain".

Vierailija
12/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä ap olet ihan oikeassa 50-300 on ihan hyvä summa, jos ostat kylpylälipun osta myös itsellesi että voisitte vaimon kanssa nauttia myös yhteisestä ajasta, jos multa kysytään niin itse en oikein tykkää käydä kylpylöissä tykkään kovasti uimahalleista mutta en oikein nauti noista hierontajutuista kylpylöissä, itse olisin onnellinen kukista korusta pullo kuohuviiniä ja joku elokuva jonka voi yhdessä sylikkäin katsoa illalla, hyvää Ystävänpäivää!!!

Vierailija
13/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden shower

Vierailija
14/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nominationin osti mun mies joku vuosi sitten, vieläkin muistelen lämmöllä. Vaikka tosin naljailin, että ystäviäkö tässä vaan ollaan...

Vierailija
15/38 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraan miehen.

Vierailija
16/38 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmintä kättä....

kyynärpäätä myöden anukseen :D

Vierailija
17/38 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nelikymppinen nainen ole niin lapsellinen että kaipaa jotain ystävänpäivälässynlässynlahjaa?

Vierailija
18/38 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkö vailla olet?

Vierailija
19/38 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pinkkiä tai punaista paperia ja leikkaa sydämiä, laita ne lakanoille peiton alle.

Tee itse pieni vihkonen, johon kirjoitat "Rakastan sinua sillä/koska...." Eri asioita.

Vierailija
20/38 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty kynttilä tai sitten ostat kynttilän ja teet siihen jotain hienoa mukaan, esim. koivuinen jalka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi