Mies kärähti verekseltään
Olin tullut kotiin miehen nukkuessa, eikä hän tiennyt läsnäolostani. Soittipa tuo ketale sitten minun kuulleni toiselle naiselle, mitä ilmeisemmin heillä on hyvin lämpimät välit ja tapaamisen sopivat jälleen ensi viikolle. Naureskelipa vielä minun kustannuksellani kun "ei se mitään tajuu". Olisittepa nähnyt miehen ilmeen kun ilmestyin hänen selkänsä taakse!! Naimisissa pian 7 vuotta ja kolme lasta. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (24)
Ei muuta kuin tsemppiä. Ihminen on ihmisen pahin vihollinen.
Tsemppiä sulle, mitkä fiilikset nyt?
Mies sanoi hui saatana kun pelästyi ja meni sen jälkeen sanattomaksi. En tosiaan tiedä mitä teheä!! Ap
Saattoi olla sulle aivan oikein ja miehen pelastus. Ei tarvitse enää eron jälkeen lukea edesottamuksiaan netistä.
No ei kai tossa ole muuta tehtävissä kuin näyttää ukolle kauniisti ovea ja toivottaa helvetin hyvää loppuelämää!
No miten keskustelu eteni välillänne? Kai te nyt jotain puhuitte?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:32"]Mies sanoi hui saatana kun pelästyi ja meni sen jälkeen sanattomaksi. En tosiaan tiedä mitä teheä!! Ap
[/quote] näillä puheilla ainakaan ei saa kuvaa, että mies arvostaisi sinua tai teidän suhdettanne. Toimiiko suhde, jos ei ole arvostusta?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 14:32"]Mies sanoi hui saatana kun pelästyi ja meni sen jälkeen sanattomaksi. En tosiaan tiedä mitä teheä!! Ap
[/quote] näillä puheilla ainakaan ei saa kuvaa, että mies arvostaisi sinua tai teidän suhdettanne. Toimiiko suhde, jos ei ole arvostusta?
Niin se kaikki muuttuu yhden 3 minuutin puhelun aikana. Vieläkään ei ole pystynyt kohtaamaan minua silmästä silmään vaikka tapahtuneesta jo useampi tunti. Minulla ei vain yksinkertaisesti ole sanoja tähän!! Ap
Tsemppiä ap!!! mulle tapahtui paljon, paljon uskomattomampia juttuja loppuvuosina. me oltiin sentään yhdessä 11 vuotta ja 2 lasta. erosta nyt kohta 5 vuotta, mutta edelleen ex-mies osaa yllättää. Et ikinä ap uskoisi, mutta ihan pienenä esimerkkinä kerron, että asuimme eron jälkeen käytännön syistä avoliitossa lastemme kanssa ja 4 kuukauden jälkeen selvisi, että exä oli naimisissa toisen naisen kanssa (selvisi mulle 4 kuukauden jälkeen tapahtuneesta). Ensireaktio oli : tää ei tapahdu mulle, tää ei ole totta. Tsemppiä ap!!
Pistätkö miehen tilille? Itsetuntosi?
Hän on vaan kyllästynyt, ei tarkoita pahaa mutta menee ohi.
Saako miehille katkera yh-mamma jotain nautintoa aloittamalla tällaisia provo-ketjuja?
No on se melko ketale kun unissaan soittelee toisille naisille, että osaakin! Toiset ne vaan kävelee unissaan, mutta sinun mies on vienyt asiat pidemmälle. Hyvä, että kyttäsit tuota nukkuvaa miestä. Ottaa varmaan voimille - Tsemppiä!
Itsetuntoni on nollissa. Revitty moneksi palaseksi, paiskattu maahan ja poljettu päälle. Mitä tarkoitat 16 kyllästynyt? Kyllä miehellä pitäisi olla selkärankaa hoitaa tälläiset asiat niinkuin ne kuuluukin. Ap
Mikä tilanne AP?