Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko etätyömiehellenne lounasta?

Vierailija
29.10.2020 |

Vähitellen alkaa ärsyttää.

Minä teen perheemme ruoat lähes täysin. Tämä ei juuri nyt ärsytä, vaan se, että pitää tehdä extraruokaa etätöissä kotona olevalle miehelle. Eikä tuokaan ärsyttäisi, jos miehelle kävisi samat ruoat mitä teen itselleni lounaaksi, mutta ei kelpaa.

Kuinka moni tekisi miehelleen aina kuitenkin mieleistä ruokaa? Vai olisitko tyly ja sanoisit, että nyt on tarjolla utselleni tehtyä papuitalianpataa tai ei mitään?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla se lounas tulee kuin itsellekin. Teen usein isoja määriä keittoa jota pakastan 2 annoksen boxeihin. Noista on helppo lämmittää lounaaksi.

Ei meillä lasketa kumpi tekee ruokaa, mies kokkaa monta kertaa viikossa myös. Ja kasvisruokaa n puolet

Meillä ei tule samalla, kun mies on niin valikoiva ruoan suhteen. Haluaa liha- tai makkararuokaa. Ei pidä pakastetusta ruoasta, eikä syö pari päivää vanhaa ruokaa.

Ap

Vierailija
22/24 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä saakin ongelman. 

Miten jonkun mielestä EI ole ongelma jos parisuhteessa toinen joutuu aina tekemään ruokaa ja vieläpä sen toisen haluamaa ruokaa jota ei itse syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3Vierailija kirjoitti:

Samalla se lounas tulee kuin itsellekin. Teen usein isoja määriä keittoa jota pakastan 2 annoksen boxeihin. Noista on helppo lämmittää lounaaksi.

Ei meillä lasketa kumpi tekee ruokaa, mies kokkaa monta kertaa viikossa myös. Ja kasvisruokaa n puolet

Meillä ei tule samalla, kun mies on niin valikoiva ruoan suhteen. Haluaa liha- tai makkararuokaa. Ei pidä pakastetusta ruoasta, eikä syö pari päivää vanhaa ruokaa.

Ap

Kiva jos on varaa nirsoilla ja valita.

Mun mies ei tavatessamme syönyt possua, tonnikalaa, pakastettua eikä oikein muutakaan kotiruokaa (eineksillä ja leivällä kasvatettu).

Sen verran on 25 vuodessa oppinut että ruoka on hyvää aina ja ruuan laittajaa tulee arvostaa. Erityisen hyvin ymmärsi tämän kun alkoi itse tekemään ruokaa perheelle:) Nykyisin suuri gurmandi!

Löisin muuten vetoa ettei miehesi erota jos otat vaikka stroganoffin pakkasesta ja sulatat hänen huomaamattaan. Sitäpaitsi padat pitäisi tehdä muutenkin päivää ennen jotta maut ehtii vetäytymään.

Vierailija
24/24 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiva jos on varaa nirsoilla ja valita.

Mun mies ei tavatessamme syönyt possua, tonnikalaa, pakastettua eikä oikein muutakaan kotiruokaa (eineksillä ja leivällä kasvatettu).

Sen verran on 25 vuodessa oppinut että ruoka on hyvää aina ja ruuan laittajaa tulee arvostaa. Erityisen hyvin ymmärsi tämän kun alkoi itse tekemään ruokaa perheelle:) Nykyisin suuri gurmandi!

Löisin muuten vetoa ettei miehesi erota jos otat vaikka stroganoffin pakkasesta ja sulatat hänen huomaamattaan. Sitäpaitsi padat pitäisi tehdä muutenkin päivää ennen jotta maut ehtii vetäytymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme