Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko etätyömiehellenne lounasta?

Vierailija
29.10.2020 |

Vähitellen alkaa ärsyttää.

Minä teen perheemme ruoat lähes täysin. Tämä ei juuri nyt ärsytä, vaan se, että pitää tehdä extraruokaa etätöissä kotona olevalle miehelle. Eikä tuokaan ärsyttäisi, jos miehelle kävisi samat ruoat mitä teen itselleni lounaaksi, mutta ei kelpaa.

Kuinka moni tekisi miehelleen aina kuitenkin mieleistä ruokaa? Vai olisitko tyly ja sanoisit, että nyt on tarjolla utselleni tehtyä papuitalianpataa tai ei mitään?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan laittaja päättää mitä laitetaan.

Vierailija
2/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet ottanut tuon homman harteillesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni haluaa tehdä minulle ruuat joka päivä vaikka syö itse eri ruokaa. Tekisin kyllä itse omat ruokani jos hän ei niitä tekisi.

Vierailija
4/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään yhdessä vain päivällinen. Minä syön lounaaksi usein edellisen päivän tähteitä (työskentelen itse tällä hetkellä etänä), mies ei syö lounasta ollenkaan koska hän syö runsaan aamiaisen vasta puolen päivän aikoihin. Teen meille useimmiten erilliset ruoat, tosin yleensä on samat perusosat (salaatti + lämpimät vihannekset + perunat/pasta/nuudelit/riisi + mahdollisesti kastikekin) mutta erilliset proteiinin lähteet. Sitten jos teen laatikoita tai kiusauksia niin ne teen molemmille kokonaan erikseen.

Mieheni ei ole koskaan vaatinut minua tekemään itselleen erillistä ruokaa tai sanonut, ettei minun ruokani kelpaa, mutta koska hän joka tapauksessa käyttää lihaa ja kalaa jossain muodossa ruokavaliossaan, niin mieluummin minä laitan hänellekin kotiruoan kuin oletan syövän leikkeleitä ja eineksiä.

Vierailija
5/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei mene lounaalle jonnekkin?

Vierailija
6/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä onko hän perheen ainoa töissäolija ja kustannusten jaosta. Jos hän on töissä ja maksaa kaiken ja sinulla vaihtoehtoisena toimena sohvalla olo niin silloin on kyllä oikeus vaatia toiselta ruokahuoltoa. Jos taas kumpainenkin on töissä tai muuten maksaa elantonsa niin silloin ei.

Vierailija
7/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan joka päivä, koska rakastan miestäni.

Vierailija
8/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta rakastaako miehesi sinua?

Vierailija
9/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä syödään yhdessä vain päivällinen. Minä syön lounaaksi usein edellisen päivän tähteitä (työskentelen itse tällä hetkellä etänä), mies ei syö lounasta ollenkaan koska hän syö runsaan aamiaisen vasta puolen päivän aikoihin. Teen meille useimmiten erilliset ruoat, tosin yleensä on samat perusosat (salaatti + lämpimät vihannekset + perunat/pasta/nuudelit/riisi + mahdollisesti kastikekin) mutta erilliset proteiinin lähteet. Sitten jos teen laatikoita tai kiusauksia niin ne teen molemmille kokonaan erikseen.

Mieheni ei ole koskaan vaatinut minua tekemään itselleen erillistä ruokaa tai sanonut, ettei minun ruokani kelpaa, mutta koska hän joka tapauksessa käyttää lihaa ja kalaa jossain muodossa ruokavaliossaan, niin mieluummin minä laitan hänellekin kotiruoan kuin oletan syövän leikkeleitä ja eineksiä.

Meillä mies tekee meille lounaan ja päivällisen ja käy kaupassa myös. Vaikken ole häntä koskaan vaatinut laittamaan ruokaa.

Vierailija
10/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei mene lounaalle jonnekkin?

Ei ehdi työpäivän aikana. Normaalisti (kun lähitöissä) siis käy ravintolassa syömässä.

Me molemmat käymme töissä, palkat suunnilleen samaa tasoa.

Otin miehen eväiden teon keväällä itselleni, koska muutenkin laitan perheen ruoat. Syön siis päivällistä joka päivä lasten kanssa kun mies on vielä töissä.

Ap

Vierailija
11/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
12/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä saakin ongelman. 

Vierailija
13/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teillä tehdään jotain milligramma-annoksia ruokaa? 

Vierailija
14/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta rakastaako miehesi sinua?

Kyllä hän. Hoitaa puolestaan ns. Miesten työt aina mukisematta.

Vierailija
15/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta. Luulisi miehen osaavan tehdä itselleen ruokaa.

Vierailija
16/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais syödä edellisen päivän tähteitä, minä en ole kotona etätöissä joten jos ukon tekee mieli syödä, laittakoot itse. Onneksi ei ole niin tumpelo ettei osaisi.

Vierailija
17/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta. Luulisi miehen osaavan tehdä itselleen ruokaa.

Aloittaja on itsekkäästi ominut keittiön itselleen, luepa uudestaan

Vierailija
18/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Kyllä niitä minun kasvisruokiani saisi syödä ihan reilusti. Mutta ei kelpaa miehelle.

Ap

Vierailija
19/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Kyllä niitä minun kasvisruokiani saisi syödä ihan reilusti. Mutta ei kelpaa miehelle.

Ap

Jos valmiiksi laitettu ruoka ei kelpaa, silloin tekee itse tai tilaa. Simppeliä.

Vierailija
20/24 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla se lounas tulee kuin itsellekin. Teen usein isoja määriä keittoa jota pakastan 2 annoksen boxeihin. Noista on helppo lämmittää lounaaksi.

Ei meillä lasketa kumpi tekee ruokaa, mies kokkaa monta kertaa viikossa myös. Ja kasvisruokaa n puolet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän