Miten juhlitte Bidenin voittoa?
Enää muutama päivä siihen, kun maailma voi huokaista helpotuksesta, eli pääsemme oranssista katastrofista eroon.
Itse aion juhlistaa tuota Trumpin murskatappiota parilla vuosikerta trappistilla, jotka ovat odottaneet tätä juhlapäivää kellarissa jo useamman vuoden.
Miten itse aiot juhlistaa tätä vuoden positiivisinta tapahtumaa?
Kommentit (81)
Sleepy Joesta muka presidentti? 😂
Jos Biden voittaa niin Lähi-idässä putoilee taas pommit, mikä sinänsä olisi tyydyttävää.
Kytkökset venäjään ja kiinaan käytännössä romuttivat Joe-paran viimeisetkin voitonhaaveet.
Aion lähettää kikkelikuvan trumpille
Vierailija kirjoitti:
Kytkökset venäjään ja kiinaan käytännössä romuttivat Joe-paran viimeisetkin voitonhaaveet.
Mutta mielipidemittauksissa Bidenin johto on pysynyt aivan ennallaan. Ai niin, kaikkihan kuulemma valehtelevat äänestävänsä Bideniä, vaikka oikeasti äänestävät Trumpettia... no, katsotaan.
Antaisihan se toivoa kaikille maailman dementikoille, jos Biden kaikesta huolimatta voittaisi.
Kunhan voitto on tarpeeksi selvä! Monen prosentin ero on oltava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biden ja Harris ovat loistava pari. Maailma näyttää valoisammalta heti. Viimeiset neljä vuotta ovat olleet inhottavat.
Harris on terävä ja jos he voittavat, niin uskon että hän saa normaalia varapressaa isomman roolin Valkoisessa talossa.
Uskon myös näin. Harris on ollut aivan loistava urallaan. Ja sen mieskin on ihana ja fiksu! Ja Jill Biden on hieno First Lady.
Jill Biden on koulutukseltaan tohtori vs. tama malli jolta jai opiskelut kesken.
Enemmän juhlin sitä kun saan seurata tammikuun 20 päivä sitä miten valkoisen talon ovenkarmeihin takertuva trumppi kannetaan väkisin ulos ja suoraan odottavaan poliisiautoon ja sillä trumppi viedään liittovaltion pidätysselliin.
Jos Biden voittaa, niin voitan minäkin.
Löin vetoa silloin kun kerroin oli Bidenillä 2,5
Vierailija kirjoitti:
Olen suomalainen. En aio juhlia USA:n presidentinvaaleja.
Hellouuu, Trumppi on ensimmäinen USA presidentti vuosikausiin joka eiole alkanut sotimaan, vaan on sen sijaan saanut rauhaa ympäriinsä. Tämä jos mikä vaikuttaa myös Suomeen.
Bideeni on pedoffi ja maanpetoksiin syyllistynyt, sekä rikoksia ihmisyyttä vastaan.
Minä juhlistan tulevia pidätyksiä ja tutkintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vassareiden toiveunta.
Olen persu ja kannatan Bideniä.
Toteamalla hiljaa mielessäni, että ”kah, korruptoitunut seniili voitti”.
Vierailija kirjoitti:
Olen sillä asenteella että toivottavasti "kahdesta paskakasasta" se vähemmän paska voittaa. Seuraan vaalilähetyksen kuitenkin ja toivon että Biden voittaa. En juhli kuitenkaan suuremmin oli tulos mikä tahansa, mutta uskon että helpotuksen tunne on suuri mikäli Trump ei jatka.
Käsittämätöntä että käytät Bidenistä tätä nimitystä. Dumb sen sijaan onkin varsinainen paskakasojen kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Toteamalla hiljaa mielessäni, että ”kah, korruptoitunut seniili voitti”.
Mutta siis, eihän Trump ole voittamassa? Vaan Biden, kaikkien ennakoiden mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Sleepy Joesta muka presidentti? 😂
No ei. BLM-mustia arveluttavin keinoin vankilaan passittaneesta Kamala Harrisista tulee presidentti, koska seniiliys ja korruptiosotkut estävät Bidenin presidenttiyden. C`Mon man!
MMS85 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suomalainen. En aio juhlia USA:n presidentinvaaleja.
Hellouuu, Trumppi on ensimmäinen USA presidentti vuosikausiin joka eiole alkanut sotimaan, vaan on sen sijaan saanut rauhaa ympäriinsä. Tämä jos mikä vaikuttaa myös Suomeen.
Bideeni on pedoffi ja maanpetoksiin syyllistynyt, sekä rikoksia ihmisyyttä vastaan.
Minä juhlistan tulevia pidätyksiä ja tutkintoja.
Trumpin mielestä oli okei että saudit paloittelivat journalistin. Trump on saanut aikaan pelkkää kaaosta ja lietsonut eripuraa niin paljon kuin ehtii. Tietää että on hävinnyt jo ja haluaa vetää niin monta ihmistä vessasta mukanaan kuin vain mahdollista.
Minäkin juhlistan tulevia tutkintoja ja pidätyksiä, koko Trumpin perhe on pian vankilassa.
Upeeta kun Biden voittaa!
Toivottavasti jenkit eivät heiltä kuitenkaan ihmettä odota. Siihen mennessä, kun oranssi mies on väistynyt, ei taida koronan pysäyttämiseksi olla enää paljoa tehtävissä, ja varmasti hän sotkee asioita surutta viimeiseen virkapäiväänsä saakka. Sanoisin, että hankalin tilanne astua Yhdysvaltain presidentiksi vuosikymmeniin.