Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Perheelliset! Minne menette hiihtolomalla?

Vierailija
09.02.2014 |

Entä vauvaa odottavat, mitä suunnitelmia?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:51"]

Ehkä kannattaa vain niiden vastata jotka on tekemässä jotain selkeästi lomaan liittyvää. Muuten voi antaa aika tyhmän kuvan.

Meillä kotimaan matkailua tiedossa!

[/quote]

Sama mieltä, nää pilkunnussijat vie koko ketjun aina ihan harhateille. Me m,ennään hiihtolomalla Rukalla.

Vierailija
22/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:51"]

Ehkä kannattaa vain niiden vastata jotka on tekemässä jotain selkeästi lomaan liittyvää. Muuten voi antaa aika tyhmän kuvan.

Meillä kotimaan matkailua tiedossa!

[/quote]

Sama mieltä, nää pilkunnussijat vie koko ketjun aina ihan harhateille. Me m,ennään hiihtolomalla Rukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 11:25"]

Dubai! Suosikkipaikkamme. Vain 6 h lento ilman vaihtoja, takuuvarmasti upea sää, kiinnostava arabikulttuuri, kaunis vanha kaupunki rukoushuutoineen ja tunnelmineen, äärettömän hyvä ruoka, ei kännisiä idioottituristeja, ei taskuvarkaita, humalaisia tai muitakaan häiritsijöitä, erittäin turvallinen ja erittäin siisti paikka. 

[/quote]

anteeksi, mutta tässä pitää jo nauraa.. "kiinnostava arabikulttuuri" jep jep

Jos nyt ihan oikeasti arvostat arabikulttuuria niin Dubaista et sitä löydä. Dubai on hiekalle rakennettu keinotekoinen kaupunki, jonka menestys on osittain revitty aasialaisten vierastyöläisten selkänahasta.

Ja itse kysymykseen: olemme tämän vuoden hiihtoloman poikkeuksellisesti kotona - yleensä olemme viettäneet viikon Alpeilla lasketellen, mutta nyt mieheni polvi pamahti treeneissä ja tämän vuoden skimbareissu jää väliin. Hetken mietimme, että lähtisin reissuun lasten kanssa, mutta ajatus kotilomasta vei lopulta voiton. Odotan kovasti :)

Vierailija
24/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään täällä kotimaassa laskettelulomalle eli Alpeille :)

t. ulkosuomalainen

Vierailija
25/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minnekään. Tai ehkä hiihtämään ja luistelemaan.

En ole ymmärtänyt koskaan, että miksi loma on synonyymi matkustamiselle, mutta niin taitaa monelle olla.

Vierailija
26/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi Lappiin, mies anoppilaan ja mä jään kotiin. Paras talviloma ehkä ikinä :) No, mä oisin ehkä halunnu Lappiin kans, mutta mulla on tentti tiistaina. Tänä talvena näin.

Vierailija
27/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kotona! Ihanaa kiireetöntä aikaa kun ei ole harrastuksia ja koulua lapsilla.

Mennään luistelemaan, järvelle, välillä toivottavasti päästäis piknikille ulos.

Jos sää ei salli niin halliin luistelemaan tai ihan uimahalliin uimaan? Tehdään lihapataa ja leivotaan.

Ei kiire aikatauluilla ja nautitaan vaan yhdessäolosta.

Vierailija
28/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole lomaa. En ymmärrä miten niin moni on just sen viikon lomalla??

Vierailija
29/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="09.02.2014 klo 12:10"]

En ole ymmärtänyt koskaan, että miksi loma on synonyymi matkustamiselle, mutta niin taitaa monelle olla.

[/quote]

Ei siihen sen kummempaa ymmärrystä kaivata, kuin että monet pitävät matkustamisesta niin paljon että yrittävät päästä matkalle aina kun on mahdollista, eli lomaa.

Me mennään Thaimaahan, ja olen elänyt siitä ajatuksesta koko talven...

Vierailija
30/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaissa ei kyllä talviaikaan ole mitään takuuvarmasti upeaa aurinkoista säätä. Siellä voi olla talvella tosi kylmäkin, pilvistä, sateista, koleaa. Ja tosiaan arabikulttuuria siellä ei juurikaan ole, jos haluat arabikulttuuria, mene vaikka Jordaniaan.

Vierailija
31/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on töissä ja minä ja lapset lomaillaan kotona. Käydään Serenassa laskettelemassa ja uimassa, luistelemassa ja harrastuksissa, kun osa pyörii lomallakin.

Joku päivä vietetään Huimalassakin ja yhtenä päivänä ajellaan 200 km edestakaisin katsomaan isomummia.

Sen verran on jo ohjelmaa, että eiköhän loma suju!

Vierailija
32/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään tukholmassa ja Tahkolla. Piti pätkiä loma kun yhdellä lapsella osuu peli ja kahdella muulla lyhyt leiri harrastuksestaan tuohon hiihtolomalle.

Vierailija
33/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aruballe, parin viikon päästä lähdetään. Ihanaa!

Vierailija
34/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oo varma, osuuko meidän reissu just hiihtoloman aikaan, mutta Turkuun mennään. Meillä on siellä yksi pakollinen meno, mutta sen lisäksi lomaillaan, käydään jossain museossa ja kylpylässä.

Vierailija
35/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläkselle hiihtämään ja laskettelemaan

Vierailija
36/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ho Chi Mih Cityyn, jaiks.

Vierailija
37/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ho Chi Mih Cityyn, jaiks.

Vierailija
38/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään Tukholmassa. Toinen lapsi käy partioleirillä. Muuten vaan Helsinki-hengailua. 

Vierailija
39/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:22"]

[quote author="melba" time="09.02.2014 klo 12:10"]

[/quote]

Ei siihen sen kummempaa ymmärrystä kaivata, kuin että monet pitävät matkustamisesta niin paljon että yrittävät päästä matkalle aina kun on mahdollista, eli lomaa.

Me mennään Thaimaahan, ja olen elänyt siitä ajatuksesta koko talven...

[/quote]

Joo, kyllä mä tuon ymmärrän, mutta sensijaan tuntuu, että nämä matkustusintoiset eivät taas useinkaan ymmärrä, että loma voi tuntua lomalta, vaikkei matkustaiskaan minnekään.

Vierailija
40/55 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:23"]

Dubaissa ei kyllä talviaikaan ole mitään takuuvarmasti upeaa aurinkoista säätä. Siellä voi olla talvella tosi kylmäkin, pilvistä, sateista, koleaa. Ja tosiaan arabikulttuuria siellä ei juurikaan ole, jos haluat arabikulttuuria, mene vaikka Jordaniaan.

[/quote]

Olen ollut Jordaniassakin kyllä.

Dubaissa on tähän aikaan vuodesta aina erittäin hyvää sää. Sorry!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän