Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkakohde loppukeväällle/alkusyksylle teinin ja leikki-ikäisen kanssa :)

Vierailija
09.02.2014 |

Vähän tuon WT-matkakohdeketjun innoittamana ;)

Mitä suosittelisitte meille. Budjetti on tällä kertaa aika pieni ja aikaa just se viikko, joten Euroopan  kohteet olisivat meille hyviä. Ehdotuksia :)

Lomalla olisi tarkoitus rentoutua, uida, syödä hyvin ja ehkä vähän tehdä ostoksiakin. Onko Bulgarian Albana (?) ihan toivoton paikka?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn joka syyskuu kreikassa. Siellä on n. 30 lämmintä siihen aikaan. Toukokuussa turkissa myös hyvin lämmintä.

Vierailija
2/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroatia! tai jos kaupunki niin esim. barcelona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomakohteissa on kesäsesonkeina rauhallista alkukevät/kesästä ja samoin loppusyksystä.

Albena ei ole minulle tuttu, mutta Sunny Beach ja Kultahietikko on. Hyviä paikkoja. Varmaa aurinkoa, hyvää ruokaa, edullinen kohde. Saa olla rauhassa, kun valitsee hotellin hieman syrjemmältä.

Itse juuri katselen matkaa toukokuulle. Onneksi on juuri tarjouksia ja olen edullisesti katsastanut matkoja.

Vierailija
4/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetalla ollaan käyty pari kertaa ja tykätään kyllä. Tällä kertaa ajateltiin jotain muuta. Kroatia houkuttaisi kovasti, mutta olen ymmärtänyt että reissut ovat sinne aika kalliita. Budjetti on tosiaan aika pieni meillä tälle reissulle. Mistä nelonen olet tarjouksia bongaillut :)

Vierailija
5/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:09"]

Kreetalla ollaan käyty pari kertaa ja tykätään kyllä. Tällä kertaa ajateltiin jotain muuta. Kroatia houkuttaisi kovasti, mutta olen ymmärtänyt että reissut ovat sinne aika kalliita. Budjetti on tosiaan aika pieni meillä tälle reissulle. Mistä nelonen olet tarjouksia bongaillut :)

[/quote]

Finnmatkoilla on tarjouksia. Uutikirjeen tilaajana saa aina tiedot tarjouksista yms. Ja saa aika nopeaan myös tiedot muista tarjouksista ja kampanjoista, kun kuulee Faceen.

t. nelonen

Vierailija
6/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nelonen :) Täytyy bongailla tarkemmin. Barcelona on tosiaan ihana paikka :)

T: Ap

Vierailija
7/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:16"]

Kiitos nelonen :) Täytyy bongailla tarkemmin. Barcelona on tosiaan ihana paikka :)

T: Ap

[/quote]

Ole hyvä. Itse ostin juuri matkan. 3 aikuista toukokuussa ja pikkasen päälle tonni koko hoito.

t. nelonen

Vierailija
8/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa halpa, saako kysyä minnepäin :) Musta olisi ihan kiva mennä sinne Bulgariaan kun en ole siellä koskaan käynyt. Matka olisi ainakin ihan tosiaan kohtuullisen lyhyt.

Ap

Vierailija
9/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:24"]

No olipa halpa, saako kysyä minnepäin :) Musta olisi ihan kiva mennä sinne Bulgariaan kun en ole siellä koskaan käynyt. Matka olisi ainakin ihan tosiaan kohtuullisen lyhyt.

Mallorcalle mennään. Oltaisiin luultavasti valittu Bulgaria, mutta matkustusajankohdat ei käyneet yksiin.

t. nelonen

Ap

[/quote]

Vierailija
10/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenlinnan luoliin halpaa ja edullista.

Vierailija
11/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:06"]kroatia! tai jos kaupunki niin esim. barcelona!

[/quote]

Minäkin suosittelen Barcelonaa, rantaa, ruokaa ja kulttuuria! Kaikille kaikkea, ja jotenkin helppo kaupunki kaikin puolin. Oikea ostos paratiisi!