Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos tietäisit lapsesi olevan homoseksuaali?

Vierailija
29.10.2020 |

Suhtautuisitko vihaisesti vai suvaitsevaisesti?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin ennenkin, lapsi olisi yhtä rakas edelleenkin.

Vierailija
2/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% suvaitsevaisesti, outo kysymyskin. Mitä ihmettä lapseni seksuaalinen suuntautuminen minua häiritsisi? Kaikki ok, mihin suuntaan tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua kuvitella sellaista keissiä.

M44

Vierailija
4/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kauhuissani

Vierailija
5/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on ja ei se meille yllätys ollut.

Sama lapsi kuin aina ennenkin.

Vierailija
6/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäisin tämän ja tämä olisi minulle kuollut. Heittäisin ulos heti kun olisi 18v täyttänyt.

Vierailija
7/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuo oma kuopus vähän osoittamaan sen suuntaisia merkkejä. Ei ole mikään helppo tie kasvaa aikuiseksi, se pelottaa, mutta kaiken tuen saa mitä tarvitsee. Multa, isältään ja isosisaruksiltaan. 

Vierailija
8/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen suuntautuminen ei vaikuta mitenkään siihen, miten näen lapseni. Kunhan on itse onnellinen eikä vahingoita muita oman onnensa eteen, kaikki on ok.

Vierailija
9/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisesti. Itse tykkäisin löytää jonkun kivan naisen. N47

Vierailija
10/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi ei edes tehnyt mitään suurta kaapista tulo julkistusta. Oltiin yksi päivä tuossa kahvilla ja sitten se kysäs, että olettehan te tietoisia, että mä olen homo. "joo." "niin mä ajattelinkin, kun teille se on kuitenkin se ja sama, kunhan nyt tarkistin."

Vierailija
11/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi iloinen, mutta rakastan häntä ja hyväksyisin. Oppisin iloitsemaan, jos näkisin, että hän on onnellinen.

Vierailija
12/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaisin häntä samalla tavalla kuin ennenkin. Ei siis vaikuta mitenkään. Pääasia on se, että lapseni on onnellinen ja sinut itsensä kanssa.

Vierailija
13/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan se melkoinen yllätys aluksi.

Mutta tottahan siihen sopeutuu.  On yllättävää, miten sopeutuvainen ihminen loppujen lopuksi on.

Hirvittävintä mitä omalle lapselle saattaisi tapahtua, on jokin vaikea, kuolemaan johtava sairaus, sellainen on asia, siiheen ei sopeudu koskaan.

Vierailija
14/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäisin tämän ja tämä olisi minulle kuollut. Heittäisin ulos heti kun olisi 18v täyttänyt.

Kannattaisi miettiä, että mitä olet tehnyt väärin lapsen kasvatuksessa. Älä syytä lasta vaan itseäsi.

Vierailija
15/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantaisin sen remmin laululla 

Vierailija
16/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muuten minua haittaisi, mutta se taitaisi tarkoittaa, että lapsenlapsia ei tule, mikä surettaisi. En tietystikään lapselleni sitä kertoisi.

Vierailija
17/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni ilmoitti 11-vuotiaana olevansa bi-seksuaali. "Tämä selvä": totesin. Kävimme myöhemmin psykologin vastaanotolla tytön syömishäiriön vuoksi. Psykologin kysyi, haluammeko keskustella tästä seksuaalisesta suuntautumisesta, johon vastasin, että emmehän me täällä keskustelisi myöskään heteroseksuaalisuudesta ja tämä on meille aivan yhtä luonnollinen asia. Niin lapselle, minulle, isälle kuin muullekin perheelle. Puhuimme sitten syömishäiriöstä.

Vierailija
18/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suhtautunut mitenkään kun poika mulle kertoi pitävänsä pojista. Asia oli aivan harvinaisen yhdentekevä.

Vierailija
19/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se muuten minua haittaisi, mutta se taitaisi tarkoittaa, että lapsenlapsia ei tule, mikä surettaisi. En tietystikään lapselleni sitä kertoisi.

Ei homous ole mikään este lasten saamiselle. Heterouskaan ei tarkoita sitä, että saisi lapsenlapsia.

Vierailija
20/52 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sateenkaariperheissäkin on lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi