Pysyvä ja hyvä laihdutusmenetelmä?
Olen lukenut, että nutraaminen olisi nopea tapa pudottaa painoa, mutta kun dieetin jälkeen alkaa syödä taas normaalisti, niin paino tulee heti takaisin muutaman lisäkilon kera.
Olisko ketoosi hyvä tapa pudottaa painoa/rasvaa? Eli toisin sanoen karppaaminen.
Vinkkejä kaipailisin! :)
Kommentit (8)
Itsellä toimii parhaiten se että syön vain klo 17-21 välillä... Saattaa kuulostaa hirveältä mutta tähän tottuessa sitä nälkää ei sit edes huomaakaan duunissa. Kaloreita ei tarvi laskea ja kyllä mä herkuttelen niin paljon kuin tahdon ilman stressiä. Bmi jotain vähän alle 19.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 00:51"]
Itsellä toimii parhaiten se että syön vain klo 17-21 välillä... Saattaa kuulostaa hirveältä mutta tähän tottuessa sitä nälkää ei sit edes huomaakaan duunissa. Kaloreita ei tarvi laskea ja kyllä mä herkuttelen niin paljon kuin tahdon ilman stressiä. Bmi jotain vähän alle 19.
[/quote]
Tuo kuulostaa kyllä todella epäterveelliseltä, muutenkin suositellaan syömään vähemmän illalla.
Tuosta toisesta ketjusta luin, niin tummanruskeat hiukset ehkä laihduttaa:D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 00:51"]
[/quote]
Ei mitään järkeä tuossa touhussa, mutta ilmeisesti kyseessä onkin joku syömishäiriö. Ei alipainoisen tarvitse laihduttaa.
Mikään kuurihan ei voi toimia.
Mä en saisi mennä kauppaan, siellä niitä houkutuksia riittää, mutta ei itsekuria.
Aina jotain uusia herkkuja, pienellä rahalla.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 00:51"]
[/quote]
Tuo kuulostaa kyllä todella epäterveelliseltä, muutenkin suositellaan syömään vähemmän illalla.
[/quote]
Jaksottaisella paastolla on tutkitusti positiivisia terveysvaikutuksia. Ei sitä ennenkään ollut koko ajan ruokaa tarjolla :) oon käytännössä harjoittanut tätä jo viimeiset 6 vuotta ja painohuolista ei ole tietoakaan, terveydentilakaan ei ole hälymerkkejä antanut!
Pätkäpaasto kyllä toimii,
Riippuu ihan itsestäsi tuleeko paino takaisin pudotuksen jälkeen vai ei. Usein erilaisten dieettien jälkeen paino tulee takaisin, kun ensin itseltä kielletään erilaisia ruoka-aineita ja ajatellaan, että kyse on jostain kuurista jonka jälkeen saa taas syödä sitä tätä ja tuota. Kannattaa siis koittaa ennemminkin saada aikaan pysyvä elämänmuutos, myös siellä mentaalipuolella, sallivammala asenteella (koko elämä ei kaadu esim. yhteen pullaan).