Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvaako teillä naamassa karvoja?!

Vierailija
08.02.2014 |

Siis ei mitään kankeita partakarvoja, mutta sellaisia ohuita, vaaleita, lyhyitä ihokarvoja ihan reippaasti/paljon? Tulin huomanneeksi moisen seikan valoa vasten, olenko epänormaali?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa, ja ihmettelen jos jollakulla ei mitään haiventa kasvaisi.

Vierailija
2/6 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluukin kasvaa, kaikkialla muualla iholla paitsi jalkapohjissa ja kämmenillä. Mulla kasvaa leuassa myös pari paksumpaa karvaa, jotka nypin pois. Olen kiinnittänyt huomiota, että suht monilla kasvaa noita kulmakarvantyyppisiä karvoja leuassa, mut ei vaan ilmeisesti poista niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee tuolla "pulisongeissa" poskien reunoilla kasa todella pehmeää haituvaa. En ole muilla nähnyt olevan ihan samantasoista tilannetta. Muuten naamakarvoitus ihan ok. Haittaa välillä meikkaamista tosi paljon ja sheivauksesta iho menee jotenkin "limaseksi" :(?? Ei onneksi näe ellei tarkkaan katso tai kädellä tunnustele.

Vierailija
4/6 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvaa sekä viikset että parta, jos en poista niitä mutta minulla onkin tuo vttumainen munasarjojen rakkulatauti. Enkä ole edes lihava. Sirkukseen vaan :(

Vierailija
5/6 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leukaperät ja leuka täynnä vaaleaa untuvaa. Tajusin vasta keski-ikäisenä, että onhan tämä hiukan poikkeuksellista. Ainakaan kellään kaverillani ei ole samanlaisia "persikkaposkia". En ole kuitenkaan ryhtynyt ajamaan niitä pois, koska ihoni on muutenkin herkkä. Sen sijaan yksittäiset jäykät karvat (yleensä mustat) nypin pois ja teen tätä päivittäin.

Vierailija
6/6 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 14-vuotiaana alkoi karvaa naamassa hiljalleen kasvamaan. Muistaakseni 19-vuotiaasta asti on pitänyt ainakin kerran viikossa leuka ja posket ajella höylällä.