Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lauantai-illat ovat parasta, onko teillä mukavaa?

Vierailija
08.02.2014 |

Täällä katselen miehen kanssa Selviytyjiä. Toki perjantai-illat ovat ihanampia, mutta nautin tästä vapaudesta silti. 

Huomenna jo sunnuntai :( Miten menee av-mammat?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaväki makaa sohvalla, lipitää sidukkaa ja katselee Putousta.

Vierailija
2/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:21"]

Roskaväki makaa sohvalla, lipitää sidukkaa ja katselee Putousta.

[/quote]

Mä oon absolutisti ja oon akateeminen, katon silti putousta.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi mukavaa en olisi typerällä keskustelupalstalla eli ei ole mukavaa.

Vierailija
4/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa on! Katsottiin juuri miehen ja kuopuksen kanssa hänen valitsemaansa leffaa missä perhe lähtee AI lomalle Kreikkaan:) Siinä oli kyllä kaikki se mitä itsekin on niistä lomista kuvitellut - eipä tullut AI matkakuumetta

Vierailija
5/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai on ehdottomasti viikon paras päivä. Työviikko on takana ja edessä on vielä toinen vapaapäivä ennen uutta työviikkoa. Tänään on ollut tavallinen, hyvä päivä: aamulla bodycombat-tunnilla ja salilla, iltapäivällä päiväunet ja koiran kanssa lenkki, illalla siivoilua, saunomista ja oleilua. Ei se sen kummempaa vaadi...

Vierailija
6/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin putouksesta lopun. Ihan kivasti yksin on mennyt päivä. Kiva kun ei tar vi puhua mitään koska ääni ei oikein kulje.

Vierailija
7/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan on hanurista tämä lauantai-ilta! Sais ees Putousta kattoo, mutta ei! 

Vierailija
8/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää. Väsähdin, kun nukutin lapsia, ennen sitä vielä suunnittelin, mitä kaikkea voisi tänään vielä tehdä. Mies katsoo jotain typerää ohjelmaa, uutisvuoto (?). Jos ryhdistäydyn, haen vielä jonkun leffan vuokraamosta, mutta ehkä vain menen kohta nukkumaan. Jotain herkkuja tekis mieli, mut ei ole mitään.

Vierailija
9/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan paska lauantai. En kehdannut mennä ostamaan herkkuja ja nyt itkuttelen nälissään täällä. Ei huvittanut katsoa edes putousta kun ei ollut naposteltavaa. Lauantai meni pilalle :(

Vierailija
10/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin paska päivä. Riidelty miehen kanssa kotitöistä (huoh). Niin erilaiset tavat toimia... Minusta olisi kiva tehdä ne pakolliset hommat reippaasti pois alta ja viettää rento ilta. Miehen mielestä taas hommat voi lykätä myöhempään ja jättää mieluusti vaikka tekemättä. Koska ollaan kumpikin töissä, viikonlopulle kasautuu jonkin verran kotitöitä, mutta ei missään nimessä paljon kuitenkaan. Ja ei olla väännetty kuin vasta 20 vuotta näistä... Ei onneksi joka viikko eikä ees joka kk.

Vierailija
11/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pe ja la parhaimmat päivät. Kiva mennä kohta nukkumaan.

Vierailija
12/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkuu, minä dataan ja hörpin kokista, mies tuijottaa telkkaria ja syö kiivejä, koira nuokkuu lattialla ja piereskelee. :D

Vierailija
13/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lauantai...olen ollut yksin kotona ja kaveri kävi päivällä kylässä.

odotan miestä ja poikaa jalkkisreissulta kotiin.

Iltapala on jo valmiiksi katettuna pöytään.

Telkkaa tulee vielä varmasti katsottua myöhemmin.

Vierailija
14/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mukavaa. 2-vuotias kukkuu ja keikkuu. Mies on ollut kuin perseeseen ammuttu karhu koko viikonlopun. Onneksi lähtee viikon työmatkalle, en malta odottaa:D

Vierailija
15/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt kuitenkin vaikken mamma olekkaan. Tulin kotiin töistä viideltä ja eukko on istunut siitä saakka nenä kiinni Naamakirjassa. Toivotin hälle muksun kanssa hyvät yöt ja lähdin nukkumaan. Ihan perus lauantai-ilta. Nyt sitten pyörin puhelimella täällä...

Vierailija
16/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-iltana on kivaa mutta silti alkaa jo vähän pääkopassa jurppimaan tuleva maanantai ja työt...:/

Vierailija
17/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meillä on mukavat lauantai-illat, mutta tänään ollut hiukan kireä tunnelma. Mies mokasi eilen eikä kyennyt selvittämään asiaa ajallaan ja tänään yksi teini vääntänyt koko päivän tän ja huomisen kyydeistä. Joka suuntaan olen luvannut kuskata, mutta silti vaatii koko ajan jotain lisää ja vinkuu ja kitisee, kun en pysty kaikkea lyömään lukkoon HETI. Mies ulkoistaa itsensä täysin noista teinin vaatimuksista ja sitten ihmettelee, mikä siinä on niin vaikeaa.

Vierailija
18/19 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu, miestä odotan kotiin. Teetä juon kurkkukipuun. Vuokrasin just Diana-leffan.

Vierailija
19/19 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!