Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten urheilullinen mies viitsii jakaa elämänsä liikuntaa täysin

Vierailija
08.02.2014 |

vieroksuvan/harrastamattoman naisen kanssa? Ei voi ymmärtää, mutta näitäkin pareja on vaikka kuinka paljon. Mies komea, raamikas, kuntoilee ja liikkuu säännöllisesti, vaimo kauhea plösö jota ei voisi vähempää kiinnostaa minkäänlainen liikkuminen. Hyi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on yleisempää toisinpäin... Vaimo on urheilullinen ja miestä kiinnostaa enemmän sohva, telkku ja olut. Yök!

Vierailija
2/6 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vastaa: Onhan niitä monia terveitä ihmisiä naimisissa rullatuolipotilaankin kanssa. Ei ole tärkeää, että ollaan ihan samanlaisia. Riittää, jos henkisesti ollaan lähellä toisiaan. 

Kysyin myös, olenko plösö, niin mies vastasi, että en. Bmi:ni on 20,2

Miehen lajina pitkänmatkanjuoksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä siksi, että aika harvat haluavat pariutua oman klooninsa kanssa. Urheilusta tykkäävällä ihmisellä voi olla elämässään muutakin kuin urheilut, btw, ja se urheilu on joillekin aidosti se oma juttu, ei siihen kaivat puolisoa mukaan.

Vierailija
4/6 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, miksi ei viitsisi? Rakkaus on kumma juttu.

Vierailija
5/6 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä tapasin nykyisen emäntäni reilu pari vuotta sitten, mä en ollut kovin hyvässä kunnossa, tupakoin melkein ketjussa ja join tosi paljon, söin huonosti, enkä harrastanut liikuntaa. Aika surkea ja riutunut näky varmaan 25-vuotiaaksi.

Kuitenkin aika pian sain tarpeekseni itsestäni, kun mietin, ettei tämä nainen semmoista miestä kauan jaksa(ja muutenkin), tumppasin tupakat ja aloitin vanhan, monta vuotta jäissä olleen punttisaliharrastukseni uudella innolla ja siihen päälle vielä otin eri kamppailulajeja.

Nykyään olen melko atleettinen ja terve ja siitäpä päästäänkin siihen, miten paljon mua nykyään on alkanut vituttaa se, että tämä nainen ei itse kunnioita mua sen vertaa, että pitäisi itsestään mitään huolta, vaan puhuu lupaillen itsepetoksessa kierien lähinnä jostain ruoan kaloreista ja laihtumisesta samalla, kun syö kourallisia lääkkeitä jotka paisuttaa sitä vuosi vuodelta, kuin pullataikina ja polttaa ketjussa, tissuttelee päivittäin ja urheilee lähinnä puheissaan.

Ja kun noista asioista huomauttaa, niin vastausten ylimielisyys on häkellyttävä. Silti piruilee mulle, jos en sano sitä kauniiks, tai esim. halua seksiä.

Pitäis varmaan vaan hylätä se, vaikka joskus me oltiin luodut toisillemme ja ajatuksestakin tulee paha mieli...

Vierailija
6/6 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 21:28"]

Mieheni vastaa: Onhan niitä monia terveitä ihmisiä naimisissa rullatuolipotilaankin kanssa. Ei ole tärkeää, että ollaan ihan samanlaisia. Riittää, jos henkisesti ollaan lähellä toisiaan. 

Kysyin myös, olenko plösö, niin mies vastasi, että en. Bmi:ni on 20,2

Miehen lajina pitkänmatkanjuoksu.

[/quote]

Pitkänmatkanjuoksijat ei yleensä oo komeita ja raamikkaita.