Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni osti sateenkaarisukat 8v pojalleni

Vierailija
29.10.2020 |

Yrittääkö hän vihjata etä poikani olisi poikiin päin. Mitä hemmettiä!?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ne ovat vain sukat. Ei homous sukista tartu.

Vierailija
22/26 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole homoja mitään vastaan. En vain tykkää että vihjataan homoksi tai heteroksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ja meillä kun on kaksospoikien huoneessa sateenkaaritaulu.. Mitenköhän tästä eteenpäin, tuleeko meille nyt homoja kaksin kappalein? Minua ei tosin haittaa vaikka tulisikin, rakkaita ovat silti.

Vierailija
24/26 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaas sateenkaaren väreissä oli sukat ja tumput äitiysavustuspakkauksessa eräänä vuonna. Mitä siitä pitäis ajatella 😱

Vierailija
25/26 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole homoja mitään vastaan. En vain tykkää että vihjataan homoksi tai heteroksi.

Olet säälittävä

Vierailija
26/26 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi vain helpompi kysyä suoraan siskolta jos niin mielesi pahoitit? En ymmärrä ihmisiä jotka eivät osaa kommunikoida läheistensä kanssa,niin sulkeutunutta porukkaa. Monet ovat ostaneet ikeasta sateenkaari kassejakin ilman mitään kummempaa syytä. Kyllä minäkin meinasin ostaa veljenpojalle 2vuotta sateenkaari hammasharjan, yleensä sateenkaarituotteista lahjoitetaan pieni osa johonkin kohteeseen. Kyllä ihmiset ovat jotenkin niin hysteerisiä tälläisistä ja muistakin asioista. Heti luullaan että joku luulee jotain.ja mitä sitten jos ihminen myöhemmin osottautuu lesboksi tai homoksi? Mitä merkitystä sillä on? Kyllä ihmiset on niin pinnallisia ja (En löydä sanaa) nykyään että hirvittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi