Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Slaikka tippuu

Vierailija
08.02.2014 |

Köntsät on jo housussa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin myös että Rölliä esitti. 

Vierailija
22/33 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaikka/Väiski oli kyllä Akun pohjanoteeraus. Pelkästään typerä. Tunsin katsoessa myötähäpeää.

No, aina ei voi voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäbä oli vaarassa tippua! Onko lapsilta kännyköistä saldot loppu vai mitä ihmettä tapahtui? 

Tervemenoa Slaikka, olikin tän kauden huonoin hahmo, jouti mennä. Mä luulen et Aku oli innoissaan, että hahmo putosi. Joka vuosi "joutunut" vetämään loppuun saakka. 

Vierailija
24/33 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku itse sanoi jo kauden alussa, että haluaa tippua mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, kuten joka vuosi, koska hahmon teko on niin raskasta.

Olen kuitenkin varma, että kesällä Slaikka vetää tanssilavat täyteen ja eurot kotiin. Sehän on tuon hahmokisan päällimmäinen tarkoitus. Ja sen Aku on osannut joka vuosi: Marja Tyrni, Timo Harjakainen, pastori Luttinen.

Vierailija
25/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin on kyllä se Ansku sillä mitään muuta ei hoe kun mie romahdan. Olisi pitänyt tippua ekana pois jo.

Vierailija
26/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin on kyllä se Ansku sillä mitään muuta ei hoe kun mie romahdan. Olisi pitänyt tippua ekana pois jo.

Vierailija
27/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mikä Slaikassa naurattaa on se, että hahmo on naurettavan huono.

Vierailija
30/33 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hauskaa antskussa on ? Kertokaa !

Vierailija
31/33 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjakainen ja Luttinen aivan mahtavia hahmoja! Provosoivaa huumoria, tykkään kovasti. On hauskaa että etenkin naiset repivät perseensä seksistisestä ja mustasta huumorista. Kun taas sitten antsku on hauska. Joo-o, tosi hauskaa kun mies esittää ujoa naista . Sketsihahmona ei toimi, mutta esim näyttelijänä jossain ohjelmassa kyllä. Esim Luttisen ja LEena Hefnerin kanssa ihan eri tasoa. He olivat oikeasti hauskoja ja ELÄYTYIVÄT ja heittäytyivät rooleihinsa !!

Vierailija
32/33 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 15:29"]

Mitä hauskaa antskussa on ? Kertokaa !

[/quote]

Ei sitä osaa selittää, se joko uppoaa tai sitten ei. Heti ensi näkemältä minä ihastuin Antskuun. Hän on aivan samannäköinen kuin entinen työkaverini ja vähän saman oloinenkin. Ja nuo jutut, tuollaisia naisia on maailma pullollaan. :)

Ja parasta on, että hahmo on aivan tavallinen eikä mikään ihme friikki, naamarilla muutettu tai peppu näkyvissä oleva sössöttäjä, jonka puheesta ei saa selvää. Kuten esim. Sika Vainola ja kaikki muut Kristan hahmot. Ehkä nyt tajutaan, että ihmisiin vetoaa aivan tavallinen nobody eikä joku ihme sekopää.

Vierailija
33/33 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne Kristan hahmot onkin aina olleet tuollaisia mahdollisimman kamalannäköisiä sekopäitä? Ihan on sattunu silmiin ku kattoo ja tehnyt pahaa kuunnella. Ainoa poikkeus ollut se Marko Zetterbergi mikälie...

Mutta siis joo Slaikka jouti pois ja nopeasti. Oli ihan pohjanoteeraus. Aku ei selvästikään jaksa enää panostaa hahmoihin samalla tavalla kuin ennen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi