Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vika on aina mun jos joudun kiusatuksi

Vierailija
29.10.2020 |

Kuulemma. Olen niin helppo saalis kaikkien mielestä. Pitääkö mun aina alkaa käymään päälle että ihmiset ottaa tosissaan? Repiä ja hakata. En ole sellainen luonteeltani mutta varmaan kohta musta tulee väkivaltainen kun ei muutakaan puolustautumis keinoa oo. Sanomisetkaan ei mene perille näille kiusaajille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa apua/tukea mistään, ota asenne: en provosoidu. Ts ohitat kiusaajan kuin et huomaisikaan. Et reagoi mitenkään, et edes asialliseen yhteydenottoon, jos edellinen yhteyden ottaminen liittyi kiusaamiseen.

Typerin trolli palstallakin hiljenee, kun kukaan ei sitä noteeraa. Yksin kiusaaminen/trollaminen on tylsää. Älä myöskään hakeudu seuraan, jossa kiusataan.

Vierailija
2/4 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi olet helppo saalis? Yleensä kiusatuksi tulevat ne, joista muut huomaavat, että tätähän on helppo saada suuttumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on kiusaajan.

"Sanomisetkaan ei mene perille näille kiusaajille."

Monissa tilanteissa on parempi, ettei sano mitään. Kiusaajan ongelma ei varmaan yleensä ole siinä, ettei hän ymmärtäisi jotain, vaan moraalissa eli että hän oikeuttaa kiusaamisen. Siinä sanomiset eivät auta. 

Vierailija
4/4 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja valitsee kiusaamisen, uhri ei.

Kiusaaja on syyllinen.