Outo orgasmiin (tai sen puuttumiseen) liittyvä kysymys
En saa orgasmia. En ole luultavasti koskaan saanut. Toki nautin seksistä ja kiihotun mutta mitään laukeamista ei ole koskaan tapahtunut. Olen hyvin estoinen luonne, joten siitähän tämä varmaan johtuu enkä ole koskaan pohtinut asiaa sen kummemmin.
Mieheni kanssa seksi on vähentynyt ja olen turvautunut itsetyydytykseen, joka on nautittavaa mutta ei siinäkään mitään huipennusta tule. Sellainen tärinätila kylläkin ja joskus emätinkin supistelee muutamia kertoja mutta ei sellaista huippua tai laukeamista. Lopetan homman kun kyllästyttää, ei sen kummempaa.
Tänään kastuikin sitten sänky. En pissannut sänkyyni, koska olin juuri käynyt vessassa ja koska se tuli emättimestä. Tunsin miten sieltä hulahti lämmintä ja kosteaa runsaasti ja ajattelin, että kuukautiset alkoivat mutta olikin kirkasta ja hajutonta. Enkä saanut orgasmia vaan ihan normaalia kiihotusta, jalkojen tärinää, sellaista hyvää oloa mutta ei laukeamista. Mistä ihmeestä on kyse?
Kommentit (23)
Orgasmi on yksinkertaisesti se tunne, kun paine, joka on kasvanut alapäässä koko hyväilyn ajan, viimein laukeaa. Supistelut johtuvat siitä, että keho laittaa sukupuolielimiin pakkautuneen veren liikkeelle. Orgasmin voimakkuus riippuu lukemattomista asioista, eikä se läheskään aina mitään tajuntaa räjäytä, lähinnä tulee vain sellainen voimakas fyysinen helpotuksen tunne. Ei minun yleensä lepäillä tarvitse, jos en ole harrastanut fyysisesti rankkaa seksiä ensin pidemmän aikaa.
nainen ejakuloi muulloin kuin orgasmissa. Eli se on vain korkea kiihoituksen tila. Saan tyttöystäväni ajakuloimaan parikin kertaa rakastelun aikana ja sitten vielä päälle orgasmi.
Orgasmi on juuri supistelua ja sellaista ettet pysty koskemaan enää klitorikseesi tai muuten heti supistaa...