Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini äänitti minua kun aloitti riidan kanssani

Vierailija
29.10.2020 |

Äitini suuttui ihan olemattomasta mulle kun en vastannut tälläiseen asiaan "ompas pieni koululainen"

Sitten alkoi myllyttäminen ja olen perseestä. En koskaan aikuistu. Teki oikein äkkijarrutuksen autolla ja heitti ulos autosta. Olin kävelemässä kotiin kun hän kaahasi perääni ja huusi autosta että kyytiin sieltä!

Sitten alkoi armoton sättiminen autossa etten ole mitään ja minun pitää kasvaa aikuiseksi. Huusi myös etten saa missään nimessä mennä takapenkille istumaan.
Tämä ei ole vitsi vaan hänellä alkoi kiehuminen ihan tyhjästä.

Suutuin itsekin ja sanoin takaisin että ihansama vaikka mua ei olis kun aina saan vaan paskaa jostain pikkuasiasta.
Olen niin kyllästynyt siihen että joudun aina tappelemaan hänen kanssaan. Pitääkö äitini mua ihan pellenä kun suuttuu noin pienestä että en vastannut yhteen asiaan? En keksinyt mitään sanottavaa.

Olin niin paha ihminen että.
Ja mulle olisi pitänyt tulla paha mieli kun aloitin riidan. Siis minä joka olin vain hiljaa??? Hän kuitenkin pysäytti auton varoittamatta niin että hyvä kun kolauttanut päätäni.

Tuo oli ehkä pahin riita hänen kanssaan. En usko että yksikään lukija uskoo tätä mutta totta se on. Joku äidilläni oli hampaan kolossa ja alkoi nälvimään ja sättimään mua ihan todenteolla.

Tuntuu etten ole minkään arvoinen kun päälleni käydään tuolla tavalla. Hermostuin itsekin ja yritin puolustaa itseäni mutta mitä äitini tekee hän äänittää mun puolustusta.
Tietää että mua on kiusattu koulussa ja salakuvattu ja eristetty ryhmästä.

Huudeltu kasva aikuiseksi.
Eipä tuntunu kivalta että oma äiti tekee samaa.
Mulla on hirveät traumat tuosta koulukiusaamisesta ja olen ollut työkyvyttömyyseläkkeellä sen takia.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuossa äidissäkin vikaa, ei ihan normaali . Normaali aikuinen ihminen ei käyttäydy noin lastaan kohtaan missään tilanteessa vaan pyrkii kannustamaan lasta ja olemaan tukena eikä saa silmittömiä raivokohtauksia tai heitä lasta pois autosta.

Vanhemman kuuluu hallita itsensä ja hernonsa jos on lapsia mennyt tekemään. Kukaan lapsi ei ole velvollinen näkemään vanhemman riehumista ja epäsopivaa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän