Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kerta kaikkiaan jaksa tehdä töitä - oma yritys

Vierailija
29.10.2020 |

Olen ajanut itseni aivan totaaliseen pattitilanteeseen, josta ei ole ulospääsyä. Olen oman yritykseni ainoa työntekijä ja en kerta kaikkiaan enää jaksa tehdä töitä. Saan loppuvuoden ajan yrittäjille suunnattua työttömyystukea, jonka turvin teen satunnaisia työkeikkoja. Huomaan itsessäni todella voimakkaita lamaantumisen ja väsymisen merkkejä. En jaksaisi tehdä edes ylläpitäviä toimia, että yritykseni pysyy pystyssä. Työttömyystukea saan, mikäli tulot alittavat 1089€ kuukaudessa ja yli 500€ menevästä osuudesta vähennetään päivärahaa.

Olen varmaan burn outissa kevään jäljiltä, masentunutkin osittain. Perhe elämä tässä ohella ahdistaa, lapset huutaa, mies kiukkuaa, ajatus keskeytyy tämän tästä ja yritän tehdä etätöitä kotoa käsin edes sen verran että olisi työ mihin joskus taas palata.

Lisäksi olen alkanut lihomaan. Eilen juuri huomasin, että painan 74kg joka on minun kaltaiselleni ja pituiselleni aivan helvetisti. Tekisi mieleni vaan mennä pihalle huutamaan ja raivoamaan tätä elämää, tuntuu että kaikki lähtee käsistä yhtäaikaa eikä mitään saa enää raiteilleen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi aikataulu, vaikka lempeä sellainen. Maanantaina teen aamupäivällä tämän homman ja palkitsen sitten itseni jollain pienellä kivalla. Tänä ja tänä päivänä en yhtään mieti töitä jne. Ota breikkiä välillä myös perheestä.

Vierailija
2/3 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun oisit mun elämää kuvaillu! Oon oikeestaan täysin samassa tilanteessa paitsi että mulla ei ole lapsia ja en oo hakenu vielä tukia. Oon nyt toista kuukautta istunu kotona ja tehny satunnaisia hommia. Meinasin musertua siihen fiilikseen ku mikään ei enää kiinnostanu eikä tuottanu iloa. Sit velloin siinä tunteessa pari viikkoa jonka jälkeen löysin 2 uutta harrastusta. Perustan pienen verkkokaupan ja oon alannut treidaamaan. Silti edelleen tuntuu että intohimo ydintekemiseen on kadonnu.. tuleeko se ikinä takas? En tiedä, saattaa tulla. Mutta sen tiedän etten voi enää jatkaa samoin ku ennen ja että tätä pitää työstää.

Ite oon työstäny tätä seuraavasti:

Sitten kun päätät alata tekemään asialle jotain (on tärkeetä vaan rauhottua ensin ja lakata suorittamasta) Kirjota paperille mitä ajatuksia sulla nousee pintaan. Ota aihe kerrallaan käsittelyyn ja eti youtubesta videoita (englanniksi) kulloisestaki aiheesta. Kirjota ylös muistiinpanoja mitä sulla tulee niistä mieleen sun kohdalla ja ota psykologi jonka kans sun on sitten helpompi puhua asioista kun on selkeesti juttuja paperilla.

Tsemppiä ❤️ sä et todella ole yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset lepoa. Suunnittele miten saat välttämättömät hommat hoidettua. Sitten hoidat itseäsi. Mene johonkin kauas metsään huutamaan. Se auttaa, kokemusta on. Ulkoile jos sinulla on valoisaan aikaan siihen mahdollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan