Mies kertoi seksiunesta, en pääse yli!!
Mieheni kertoi nähneensä unessa harrastaneensa seksiä äitinsä kanssa, tämä tapahtunut muutaman kerran viime aikoina. Kertoo ettei tiedä mistä tämä johtuu että ei todellakaan tunne minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa äitiään kohtaan.
Itse olen pois tolaltani enkä pysty unohtamaan. En halua että mieheni koskee enää minuun, minua oksettaa ajatus. Ajattelen että onko miehelläni salainen fetissi äitiään kohtaan ja ajattelee häntä meidän harrastaessa seksiä. Minusta tuntuu etten voi jatkaa suhdetta enkä pääse tästä yli. Apua!!!
Kommentit (37)
Mutta mitä on ajatellut yleensäkin, että tuollaista on uniinsa tullut ? Eivät unet "sattumalta" tule.
Vai luitko tuon unen lataamon sivuilta?
Olen minäkin typeriä unia nähnyt ja aamulla ihmetellyt että joopa joo. Sitten unohdan asian. Miehesi olisi pitänyt olla vaan hiljaa, eikä möläyttää sitä sinulle. Ei taida olla mikään penaalin terävin kynä?
Ei todellakaan ole...nyt sitten tässä ollaan sanottua ei saa sanomattomaksi ja mä en pääse yli. Olkoon vaan uni, kyllä se jostain kertoo, ei ole normaalia....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Came on, se on VAAN UNI!!
You came?
Unilleen ei mitään voi. Mutta ihmettelen, miksi kertoi. Toisaalta ihmettelen ap:n suhtautumista, koska unilleen ei mitään voi. Eikö itse muka ole koskaan nähnyt mitään pervoa unta?
Unilleen ei mitään voi. Mutta ihmettelen, miksi kertoi. Toisaalta ihmettelen ap:n suhtautumista, koska unilleen ei mitään voi. Eikö itse muka ole koskaan nähnyt mitään vinksahtanutta unta?
Vierailija kirjoitti:
Unilleen ei mitään voi. Mutta ihmettelen, miksi kertoi. Toisaalta ihmettelen ap:n suhtautumista, koska unilleen ei mitään voi. Eikö itse muka ole koskaan nähnyt mitään vinksahtanutta unta?
No mitähän v-ua? Ensin viesti ei tullut näkyviin. Oliko "pervo" sitten kielletty sana, joten laitoin uudestaan muutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin typeriä unia nähnyt ja aamulla ihmetellyt että joopa joo. Sitten unohdan asian. Miehesi olisi pitänyt olla vaan hiljaa, eikä möläyttää sitä sinulle. Ei taida olla mikään penaalin terävin kynä?
Joo, se on ihan kamalaa jos parisuhteessa uskaltaa puhua omaa mieltä järkyttävistä asioista puolisolle. Miehellä ei saa olla heikkouksia eikä tunteita. Miehen on oltava hiljainen kivimuuri, joka murtuessaan ampuu itsensä ja ehkä samalla koko perheensä. Niin on aina tehty ja niin tullaan aina tekemään.
Idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole...nyt sitten tässä ollaan sanottua ei saa sanomattomaksi ja mä en pääse yli. Olkoon vaan uni, kyllä se jostain kertoo, ei ole normaalia....
Ap
On tosiaan miehen kannalta parempi, että lähdet. Ei tuollaisen kahjon kanssa ole elämistä.
Mä olen pari kertaa nähnyt unta että olen isän kanssa sängyssä. Yök
Luin jostain, että seksi lähisukulaisen kanssa kertoo emotionaalisesti liian läheisistä väleistä. Eli esim isällä on liian suuri vaikutus omaan elämään ja olisi hyvä ottaa henkistä etäisyyttä. Näin ajateltuna uni ei olekaan niin sairas.
Voi kun mun järkeen nyt kävi tämä eikä tämä mielikuvitus laukkaisi näin. Ahdistaa.
Kerroin vaimolleni seksiunesta. Siinä asetin tyynyn hänen takapuolen alle. Ja aloin nuolemaan. Ja nuolin ja nuolin. Kunnes heräsin kun melkein jo tulin housuihin.
Vaimo tuhahti ”hyi hemmetti”.
Ei päästy toteuttaa oikeasti :(.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Tämä aina hyvä neuvo!
Jätä se sika