Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi seksiunesta, en pääse yli!!

Vierailija
29.10.2020 |

Mieheni kertoi nähneensä unessa harrastaneensa seksiä äitinsä kanssa, tämä tapahtunut muutaman kerran viime aikoina. Kertoo ettei tiedä mistä tämä johtuu että ei todellakaan tunne minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa äitiään kohtaan.

Itse olen pois tolaltani enkä pysty unohtamaan. En halua että mieheni koskee enää minuun, minua oksettaa ajatus. Ajattelen että onko miehelläni salainen fetissi äitiään kohtaan ja ajattelee häntä meidän harrastaessa seksiä. Minusta tuntuu etten voi jatkaa suhdetta enkä pääse tästä yli. Apua!!!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

22/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä on ajatellut yleensäkin, että tuollaista on uniinsa tullut ? Eivät unet "sattumalta" tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai luitko tuon unen lataamon sivuilta?

Vierailija
24/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin typeriä unia nähnyt ja aamulla ihmetellyt että joopa joo. Sitten unohdan asian. Miehesi olisi pitänyt olla vaan hiljaa, eikä möläyttää sitä sinulle. Ei taida olla mikään penaalin terävin kynä?

Vierailija
25/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole...nyt sitten tässä ollaan sanottua ei saa sanomattomaksi ja mä en pääse yli. Olkoon vaan uni, kyllä se jostain kertoo, ei ole normaalia....

Ap

Vierailija
26/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Came on, se on VAAN UNI!!

You came?

Vierailija
27/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilleen ei mitään voi. Mutta ihmettelen, miksi kertoi. Toisaalta ihmettelen ap:n suhtautumista, koska unilleen ei mitään voi. Eikö itse muka ole koskaan nähnyt mitään pervoa unta?

Vierailija
28/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilleen ei mitään voi. Mutta ihmettelen, miksi kertoi. Toisaalta ihmettelen ap:n suhtautumista, koska unilleen ei mitään voi. Eikö itse muka ole koskaan nähnyt mitään vinksahtanutta unta?

Vierailija
29/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unilleen ei mitään voi. Mutta ihmettelen, miksi kertoi. Toisaalta ihmettelen ap:n suhtautumista, koska unilleen ei mitään voi. Eikö itse muka ole koskaan nähnyt mitään vinksahtanutta unta?

No mitähän v-ua? Ensin viesti ei tullut näkyviin. Oliko "pervo" sitten kielletty sana, joten laitoin uudestaan muutettuna.

Vierailija
30/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin typeriä unia nähnyt ja aamulla ihmetellyt että joopa joo. Sitten unohdan asian. Miehesi olisi pitänyt olla vaan hiljaa, eikä möläyttää sitä sinulle. Ei taida olla mikään penaalin terävin kynä?

Joo, se on ihan kamalaa jos parisuhteessa uskaltaa puhua omaa mieltä järkyttävistä asioista puolisolle. Miehellä ei saa olla heikkouksia eikä tunteita. Miehen on oltava hiljainen kivimuuri, joka murtuessaan ampuu itsensä ja ehkä samalla koko perheensä. Niin on aina tehty ja niin tullaan aina tekemään.

Idiootti!

Vierailija
31/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole...nyt sitten tässä ollaan sanottua ei saa sanomattomaksi ja mä en pääse yli. Olkoon vaan uni, kyllä se jostain kertoo, ei ole normaalia....

Ap

On tosiaan miehen kannalta parempi, että lähdet. Ei tuollaisen kahjon kanssa ole elämistä.

Vierailija
32/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pari kertaa nähnyt unta että olen isän kanssa sängyssä. Yök

Vierailija
33/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain, että seksi lähisukulaisen kanssa kertoo emotionaalisesti liian läheisistä väleistä. Eli esim isällä on liian suuri vaikutus omaan elämään ja olisi hyvä ottaa henkistä etäisyyttä. Näin ajateltuna uni ei olekaan niin sairas.

Vierailija
35/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mun järkeen nyt kävi tämä eikä tämä mielikuvitus laukkaisi näin. Ahdistaa.

Vierailija
36/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin vaimolleni seksiunesta. Siinä asetin tyynyn hänen takapuolen alle. Ja aloin nuolemaan. Ja nuolin ja nuolin. Kunnes heräsin kun melkein jo tulin housuihin.

Vaimo tuhahti ”hyi hemmetti”.

Ei päästy toteuttaa oikeasti :(.

Vierailija
37/37 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Tämä aina hyvä neuvo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä