Millainen mies ei ole aviomies- tai isäainesta?
Millaisen miehen kanssa ette rupeaisi tekemään lapsia. Älkää vetäkö tähän ihan äärimmäisiä juoppoja tms. Vaan mitkä pienet miesten ominaisuudet ovat sellaisia asioita, mistä ette pidä ? Kuinka paljon alkoa saa mennä tai kuinka usein baarissa saa käydä? Entä urheilu/liikkumattomuus? Kuinka itsekäs saa olla? Huomaavaisuus?
Kommentit (83)
Liika sovinnaisuus, se että ei halua keskustella, tosikkomaisuus.
Epäluotettava ja epäkypsä ei ole isäainesta. Aggressiivinen luonne myös erittäin huono piirre vanhemmalla.
Tämä ei ole mikään pikkujuttu mutta mies, jolla ei ole yhtään omia mielipieitä ja käsityksiä mistään, vaan on aina sitä, mieltä, että minun tulisi päättää ja valita kun hänelle kaikki on aina vain joo, joo.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin tai Putinin liian vanhoja
Eivät ole, etkö ole kuullut että mitä vanhempi pukki sitä kovempi sarvi ja jaksaa puskea :)
Vierailija kirjoitti:
Epäluotettava ja epäkypsä ei ole isäainesta. Aggressiivinen luonne myös erittäin huono piirre vanhemmalla.
Jos nuo ovat pikkujuttuja, niin mitkä mahtaa olla sinulle niiä isoja ja ehdottomasti ei jutuja miehessä...
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole mikään pikkujuttu mutta mies, jolla ei ole yhtään omia mielipieitä ja käsityksiä mistään, vaan on aina sitä, mieltä, että minun tulisi päättää ja valita kun hänelle kaikki on aina vain joo, joo.
Tämä ei olisi ollenkaan paha juttu minusta, jos mies olisi kiltti ja huomaavainen. Nyt asun itsekkään miehen kanssa, joka välittää vain itsestään. Ja tämä on kamalaa.
Mua ei haittaisi baarireissut tai thaimaan matkat . Toiseen pitää olla sen verran luottoa et voi eläã vapaasti ilman vahtimista.
Et siis itse ole tietoinen asiasta.
PöhnäEetu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole, etkö ole kuullut että mitä vanhempi pukki sitä kovempi sarvi ja jaksaa puskea :)
Niin eli vauvaan sattuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei olisi ollenkaan paha juttu minusta, jos mies olisi kiltti ja huomaavainen. Nyt asun itsekkään miehen kanssa, joka välittää vain itsestään. Ja tämä on kamalaa.
Miksi asut?! - On miehiä muunkinlaisia. - Yhä kaikki molemmat ääripäät ovat minusta vastenmielisiä
Epäempaattista älä ota, äläkä kitsasta. Liian vetelää laiskaa eikä liian työnarkomaaniakaan kannata miettiä.
Lepsua nössykkää ei kannata haaveilla, raivohullusta puhumattakaan. Kaikki jonkun asian fanaatikot kannattaa kiertää kaukaa.
Tyhmään älä sorru. Huono sängyssä on ikänsä huono - ei opi. Miestä jonka suvussa pahoja sairauksia tai riippuvuutta, älä ota. Miehellä riski ja periyttää ainakin lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asut?! - On miehiä muunkinlaisia. - Yhä kaikki molemmat ääripäät ovat minusta vastenmielisiä
Eroamassa ollaan juu. Tuskin otan enää ketään, jos tästä joskus eroon pääsen. Luotto pn mennyt kokonaan miehiin.
Mä huomasin että en voinut luottaa/tukeutua eksääni. Sillä ei olis ikinä tullut mieleen tehdä ruokaa tai siivota ihan oma-aloitteisesti. Se unohti lukita ovet, jätti hellan päälle jne. Jos kysyin sitä tekemään jotain, siinä kesti viikko. Esimerkiksi roskien viennissä kesti kaksi viikkoa.
Päätin etten halua niin passiivista isää lapsilleni. Kuvittelin jo miten mies katsoo telkkaria ja muksu makaa kakat vaipoissa jos en ole aina muistuttamassa häntä ihan perusasioista.
Pihi on paha. Kitsas kun on kitsas kaikessa, myös kehuissa.
Matalalibidoinen, seksissä huono, tunneköyhä, ei-luova, epävarma, ei-älykäs, passiivinen, alistuva, uskonnollinen, konservatiivinen, naimisiin hinkuva tai lapsia haluava ei ole parisuhdeainesta. Noin esimerkiksi.
Mies voi olla aviomisainesta, mutta ei isäainesta. Nämä ovat kaksi eri asiaa.