Ovatko salarakkaat usein oman puolison kaltaisia, vai
ihan täysin vastakohtia? Kokemuksia?
Kommentit (26)
Eivät ole. Vaimo voi olla kaunis, vartalo kuin mannekiinilla. Salarakkaat joille lirkutellaan ovat pulleita ylipainoisia hiukan elämäänsä kyllästyneitä, kaipaavat tuntemattoman ihmisen lirkutteluja pitääkseen itsetuntonsa kasassa. Mitä järkeä on - ihan oikeesti - jossakin nettipalstalla olevan ihmisen kanssa viestitys.
Eivät ole. Vaimo voi olla kaunis, vartalo kuin mannekiinilla. Salarakkaat joille lirkutellaan ovat pulleita ylipainoisia hiukan elämäänsä kyllästyneitä, kaipaavat tuntemattoman ihmisen lirkutteluja pitääkseen itsetuntonsa kasassa. Mitä järkeä on - ihan oikeesti - jossakin nettipalstalla olevan ihmisen kanssa viestitys.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:09"]
Mun miehen pano oli miehen siskon kaksoisolento, yök. Salarakas on muuten hieman liian imarteleva nimitys noille toisille naisille. Enintään pano, naisten kesken se h-sana.
[/quote]
Miksi toinen nainen olisi huora tai pano? Miehesihän se teki väärin eikä se nainen:D Joskus ne toiset on myös suuria rakkauksia vaikkei velvollisuuksien tms takia voikaan aloittaa yhteistä elämää.
[/quote]
Kyllä se nainenkin väärin tekee, jos varattuun sotkeutuu.
Ilman sitä naista ei se mieskään voisi toteuttaa pettämistään.
Vieras nainen ja pettäjämies tekevät MOLEMMAT väärin.
[/quote]
Voi olla näin, mutta tärkein kysymys on miksi varattu hankkii toisen miehen/naisen?
Vaimo on "herkkä", hieman avuton, vaalea, urakeskeinen, älykäs, urheilullinen ja elää omaa elämäänsä perheen sisällä lapset keskipisteinä.
Minä olen nauravainen, henkisesti vahva, avoin, lämmin, rakastava, urheilullinen (mutta vain omaksi iloksi, en seksin korvikkeeksi), kaikessa tukeva ja kannustava, leijonaemo.
Jotain samaa ehkä on, mutta sanoisin silti että ei. Itellä ollu kaikkiaan 3 "salarakasta" enkä ole miettimisestä huolimatta keksinyt sitä yhdistävää tekijää.
Kaikissa vaan on "se jokin". Omassa miehessäkin se kai joskus oli.... :(
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 12:47"]
Mikä ihmeen salaRAKAS????
Aika positiivissävytteinen.
SalaPANO, salaREIKÄ, salaHUORA tms.
[/quote]
Niin, aika kamala sekin ajatus, että usein miehillä tuntuu olevan jopa rakastumisen tunteita ja kiintymystä näitä reikiä kohtaan.
Luonteeltaan ja olemukseltaankin samankaltaisia. Minä taas täysin vastakohta vaimoon nähden: hän on urheilullinen, urakeskeinen, omiin juttuihinsa keskittyvä, lapsille omistautuva, hieman "heikko" ja pihtaava. Minä taas sensuelli ja naisellinen, uran ja perheen tasapainottanut, toisen huomioonottava ja seksistä nauttiva, silti itsenäinen ja voimakastahtoinen.
Mun salarakkaani on samalla alalla kuin mieheni, ja he ovat huumorintajuisia ja rentoja ja älyttömän kivoja. Salarakkaani on 15 vuotta miestäni nuorempi. Salarakas on todella komea mies. Näyttää mun mieskin hyvältä, mutta ei hän ole tuollainen miesmallimaisen komea.
Jaa kerronpa. Itse olen tumma, hoikka,pitkä, pitkähiuksinen naisellinen ja kiltti.
Silloin kun meillä meni huonosti n,vuoden verran sain tietää että miehellä oli ollut suhde sen ajan työkaverinsa kanssa, jolla on myös tummat pitkät hiukset, mutta on lyhyt ja pyöreä. Kyseinen nainen on vähäb koviksempi kuin minä, käyttää paljon alkoholia (työporukan kanssa istuivat joka vkl baarissa). Se mikä minua ja tätä salarakasta yhdisti, oli tosiaan tumma pitkä tukka, olemme molemmat huumorinaisia ja sosiaalisia.
Muuta yhteistä meillä ei sitten onneksi ollutkaan.
Mun miehen pano oli miehen siskon kaksoisolento, yök. Salarakas on muuten hieman liian imarteleva nimitys noille toisille naisille. Enintään pano, naisten kesken se h-sana.
Ranskan presidentin Hollanden vaimo, eka rakastajatar, jonka kanssa vielä hetki sitten asui palatsissa ja nyt tämä skandaalin kautta paljastunut uusi salarakas (tunnettu näyttelijätär) ovat kuin sisaruksia kaikki. Eka vaimo kaunein k.o. sisarusparvesta.
Ei todella! Vaimo on huumorintajuton, hiljainen, harmaa, meikitön, muodoton, pimeessä peiton alla tyyppi, mutta salarakas on ihanan runsas ja muodokas, tumma ja tulinen, kokeilunhaluinen ronski ja huumorintajuinen.
Vastakohdat on just ne mitkä viehättää.
No mitäs järkeä siinä nyt olis? Kai sitä nyt jotain uutta ja erilaista haluaa jos salarakkaan hankkii!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:00"]
Ei mun ainakaa :) Mut mä oon aikalailla saman näkönen ku sen vaimo.
[/quote]
Sama vika. Salarakkaani on ihan mieheni vastakohta, mutta minä muistutan hänen vaimoaan.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:00"]
Ei mun ainakaa :) Mut mä oon aikalailla saman näkönen ku sen vaimo.
[/quote]
Sama vika. Salarakkaani on ihan mieheni vastakohta, mutta minä muistutan hänen vaimoaan.
[/quote]
Eiks tää vaan todista sen et miehet on kaavoihin kangistuneita, mut me naiset tykätään vaihtelusta...? :)
Mun salarakas on ihan erilainen kuin mun mies, enkä minä muistuta pätkääkään hänen vaimoaan (ainakaan ulkoisesti, luonteesta en tiedä kun en ole tavannut kuin kerran).
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 09:58"]Jaa kerronpa. Itse olen tumma, hoikka,pitkä, pitkähiuksinen naisellinen ja kiltti.
Silloin kun meillä meni huonosti n,vuoden verran sain tietää että miehellä oli ollut suhde sen ajan työkaverinsa kanssa, jolla on myös tummat pitkät hiukset, mutta on lyhyt ja pyöreä. Kyseinen nainen on vähäb koviksempi kuin minä, käyttää paljon alkoholia (työporukan kanssa istuivat joka vkl baarissa). Se mikä minua ja tätä salarakasta yhdisti, oli tosiaan tumma pitkä tukka, olemme molemmat huumorinaisia ja sosiaalisia.
Muuta yhteistä meillä ei sitten onneksi ollutkaan.
[/quote]
Olisiko sinulla pitänyt olla yhteistä salapanon kanssa, silloin miehesi olisi jättänyt pettämättä?!
Mun salarakkaani ja mieheni ovat molemmat huumorintajuisia ja fiksuja miehiä, melko saman ikäisiäkin. Salarakkaani on kuitenkin paljon seksikkäämpi ja kokeilunhaluisempi kuin puolisoni. Mä olen erilainen kuin salarakkaani naisystävä - tosin en ole itse häntä koskaan IRL tavannut: Hän on vaalea, mä olen tumma, mä olen häntä nuorempi ja seksissä kuulemma paljon estottomampi.