Ihanat naislumilautailijat
http://m.iltasanomat.fi/afterdark/art-1288650485743.html?ref=og-ref-google.fi
Videolla haastatellaan maailman parhaita naissnoukkaajia. Olen vähän ihastunut heihin :) kiehtova yhdistelmä androgyyniyttä ja naisellisuutta yhdistettynä taitoon!
Kommentit (13)
Ei naiset kehu toisten naisten ulkonäköä
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:58"]Minä kehun
Ap
[/quote]
No se johtuukin siitä että olet mies.
Frontti tonni, bäkkitripla 440 , bäkki vitonen, kaba tonni 269 ja loppuun bäkki tonni 440....voi vi..tu noita nimiä..
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:02"]
Frontti tonni, bäkkitripla 440 , bäkki vitonen, kaba tonni 269 ja loppuun bäkki tonni 440....voi vi..tu noita nimiä..
[/quote]
Katos juippi, se on nykyaikaa! ;)
8: Ei se nykyaikaa ole, vaan ammattisanastoa. Monella alalla on oma sanastonsa ja slanginsa, jos olette huomanneet.
Kyllä muhun naisena on aina vedonneet enemmän mieslautailijat, erityisesti nuorempana.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:58"]Minä kehun
Ap
[/quote]
No se johtuukin siitä että olet mies.
[/quote]
No enkä ole, ihan nainen olen, ja silti tykkäsin noista videon naisista. Tiekkö sillai!
Turha niihin on olla ihastunut, paitsi jos itsekin olet nainen. Seksuaalinen suuntautuminen on lähes sama kuin naisjääkiekon ja -jalkapallon pelaajilla. Seasta löytyy toki poikkeuksiakin, mutta todennäköisyys on sua vastaan, jos olet mies.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:12"]Turha niihin on olla ihastunut, paitsi jos itsekin olet nainen. Seksuaalinen suuntautuminen on lähes sama kuin naisjääkiekon ja -jalkapallon pelaajilla. Seasta löytyy toki poikkeuksiakin, mutta todennäköisyys on sua vastaan, jos olet mies.
[/quote]
Olen nainen ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:12"]Turha niihin on olla ihastunut, paitsi jos itsekin olet nainen. Seksuaalinen suuntautuminen on lähes sama kuin naisjääkiekon ja -jalkapallon pelaajilla. Seasta löytyy toki poikkeuksiakin, mutta todennäköisyys on sua vastaan, jos olet mies.
[/quote]
Olen nainen ;)
Ap
[/quote]
Sittenhän sulla on hyvät mahdollisuudet ;)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 11:13"]
[/quote]
Olen nainen ;)
Ap
[/quote]
Sittenhän sulla on hyvät mahdollisuudet ;)
[/quote]
Niinpä!:) Jee! Taitavat olla vielä samaa ikäluokkaakin... Pitäiskö sittenkin ostaa lentolippu shotsiin?
Provo