"Meillä ei vessassa istuta lehtiä lukemassa"
Onko oikeasti normaalia, että yksi ihminen taloudessa päättää (ja no ylipäätään on kiinnostunut ja seurannut) siitä, miten muut käy vessassa ja mitä tekee siellä?
Otsikon kommentti tuli siis naisen suusta, joka, ei anna miehensä tai lastensa lukea vessassa tai ottaa puhelinta sinne.
Löytyykö muita vastaavia pirttihurmuja joukostamme?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne pitää jäädä aikaa viettämään?
Terveydenkin kannalta parempi että toimitus on nopea.
Koska se on ainoa paikka missä saa olla RAUHASSA.
Meillä hallitus elikkä emäntä elikkäs vaimoke määrää
Meitä on 3 ja 1 vessa. Ennenkuin aikoo mennä istuskelemaan on kysyttävä muilta onko tarvetta seuraavaan puoleen tuntiin. Muksu ja mies tuota harrastaa, itse käyn minuutissa ja istun mieluummin sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan se ja sama, mitä kukakin tekee vessassa. Minulla on miellyttävä tapa kantaa ne lehdet vessasta miehen ruokalautasen alle ja kun tämä kiukkuaa, että miksi niin teen, niin muistutan vapaudesta valita. Mies valitsee lehtien lukemisen vessassa, minä vessalehtien kantamisen miehen eteen ruokapöydässä. Jos mies ei vie lehtiä vessaan, ei minullakaan ole mitään hänen lautasensa alle.
Vastustuskykyhän siinä vain kasvaa miehellä.
Tuo ongelma on ratkaistu, jos mies laittaa vaikka autotalliin porta potin. Siellä hän voi istua halutessaan koko päivän housut kintuissa lehtiä lukien.
Mun mies istuu paskalla ja pelaa candy crushia. Kuka h-tti haluaa istua 20 min omassa skeidanlemussa nautiskelemassa?
Vessassa käydään, homma hoidetaan ja ulos. 5 min jos on vähän kovempi vatsa.
Kyllä meillä tulee tuosta sanomista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne pitää jäädä aikaa viettämään?
Terveydenkin kannalta parempi että toimitus on nopea.Joskus ulostulo on hitaampaa ja silloin voi ihan hyvin viihdyttää itseään lukemalla.
Miksi sinne pitää mennä yleensäkään istuskelemaan ennen kuin mitään on edes tulossa ulos?
Luen aina lehteä pöntöllä eikä siihen(kään) ole muilla minkäänlaista määräysvaltaa.
No minä olen nainen ja istun aamupaskalla aina lehden kanssa: parasta lukemista on tuoreimmat mainokset: tokmanni, jysk, lidl, xxl ja budget sport. Jos ei ole tuoreita mainoksia, mulla on vessassa sudokulehti. Paskalukeminen on mulle äärimmäisen tehokas ja nopea keino rentouttaa suoli, joten isompikin erä tulee nätisti ulos kerralla.ja huom.paskon vain kerran päivässä.
Paskalukemisen kera mulla menee lopulta istuntoon vähemmän aikaa kuin ilman. Se on niinsanottua "jännälukemista" ja kysessä siis aamukakan ja jännäkakan eräänlainen yhdistelmä. Ja mulla ei kestä siellä kauaa, noin 5 min. Sen sijaan mieheni EI lue, istuu ja tuijottaa vissiin seiniä tai kattoa ja hän kuppaa siellä puoli tuntia kerrallaan.
Kannattaa laittaa ruokavalio kuntoon niin ei tarvitse istua puolta tuntia munimassa.
Söpö pieni mielenilmaus. Jos luulet että ne "pöpöt" siinä pelottaa niin erehdyt (ja niistä moni eksyy sinunkin lautasellesi).