Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina sama juttu Tinder-miesten kanssa

Vierailija
28.10.2020 |

Olen mätsännyt hyvin erilaisten miesten kanssa. On ollut pitkää, pätkää, duunaria, akateemista, nuorempaa ja vanhempaa, rumaa ja hyvännäköistä, lihavaa, laihaa. Eli todellakaan ei ole ollut vain pitkää, komeaa, menestynyttä.

Minulla on asiallinen Tinder-profiili. Kerron millainen olen, ja millaisista asioista miehessä pidän (kypsä, älykäs, ei pinnallinen, rehellinen ja kunnollinen, terveelliset elämäntavat, tupakoimattomuus).

Kerron myös hyvin selkeästi että en harrasta kevyt suhteita (seksisuhteita, irtoseksiä). Enkä pidä pinnallisista ihmisistä.

Olen ns naapurintyttömäisesti kaunis. Anteeksi kun sanon näin, mutta saan paljon kehuja ihan livenäkin (esim töissä) palautetta että olen hyvännäköinen. Urheilen ja olen hoikka. Isot tissit etc. Pukeudun asiallisesti (esim Tinder-kuvat). En heruttele tmv. Olen kertonut että etsin parisuhdetta.

Silti 99% Tinder-miehistä kääntää keskustelut aina jossain vaiheessa seksuaalisiksi. Se on ihan fine, jos on yksittäinen keskustelu. Mutta. Ongelma on se, että saan liikaa sitä seksuaalista huomiota. Miehet höpöttävät miten pantavan näköinen oon (ne isot tissit näkyy vartalokuvasta valitettavasti. Ystävä sanoi, että Tinderiin pitää laittaa rehellinen kasvo- ja vartalokuva) en ole kuvassa vähäpukeinen, minulla on päällä treenivaatteet.

Olen kyllästynyt ja pettynyt miehiin. Minut nähdään ns hyvävartaloisena naisena vain seksiobjektina.
Olen päättänyt poistua Tinderistä. Siellä ei ole kuin seksin perässä olijoita.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sen nyt tietää, että treenikuvalla haluaa esitellä muotojaan. Eihän siinä mitään vikaa ole, mutta sanoissasi on ristiriita. Et halua olla "pantavan" näköinen, mutta kuitenkin haluat olla sitä.

Vierailija
2/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että silti mätsäät niitä panoalffoja etkä niitä kiltimpiä ja herkempiä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Tinderissä enkä saanut yhtään seksiviestiä... Hoikka ja muodokas nainen minäkin.

Vierailija
4/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tinderissä ole kunnollisia miehiä, eikä siellä kannata olla.

Vierailija
5/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvaan vaatteet, jotka peittävät muotosi. Katso miten muuttuu viestit. : )

Vierailija
6/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi loistomies, mutta melko ronkeli. Parisuhde mielessä siellä olen.

Vierailija
7/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä alusta sulle. Siellähän on just vaan noi säälittävät läähättäjät.

En osaa neuvoa minne kannattaa suunnistaa, mutta tuu nyt ainakin pois tinderistä. Se on ällö paikka ja pilaa sun käsityksen miehistä.

Vierailija
8/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis urheiluvaatteet päällä olin siksi että urheilu on mulle tärkeää. Ihan sama juttu kun kalastuksesta pitävä mies laittaa kalastuskuvan. Onko tämä nyt väärin???

Ja en laittanut mitään sellaista kuvaa siinä mielessä että ”olisin pantavan näköinen”.

Kerroin myös profiilissani, että urheilu on itselleni tärkeää. Siksi myös kuvat rakkaan harrastuksen parissa.

Vierailija
9/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huoh" - Ymmärrä taas miksi en ole laittanut itseäni likoon Tinderissä- - Kyllä. uuri siksi, että sillä on maine "panosovelluskena" ja  "seksitutkana" Itse haluaisin kuitenkin löytää, jotain paljon enemmän.   

Vierailija
10/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä avasin profiilin yhdelle uskonnolliselle sivustolle, koska hain seuraa vakavassa mielessä. No, ne, joilla oli erittäin uskonnollinen elämänkatsomus profiilinsa mukaan, oli just niitä pahimpia seksivonkaajia. Vaikka siis mulla oli peittävät vaatteet ja tein erittäin selväksi, että haen aviomiestä kanssani perhettä perustamaan.

Vierailija
11/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta annas olla jos mies ei tietyssä tilanteessa panekaan, niin jo nainen möksähtää ja miettii viikon mikä minussa on vikana. Ei sais haluta muuten kuin salaa.

"Mitäs mies?"

"Ei mitään kävin tuossa salilla ja just laitan ruokaa." (Voi vide mikä tisukisu, saispa noiden väliin laittaa makkaraa.)

Vierailija
12/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä satuin löytämään Tinderistä kunnollisimman, fiksuimman ja kilteimmän miehen, kenet olen ikinä tavannut. Meistä tuli parhaita ystäviä ja kumppaneita. Olemme naimisissa ja aikeenamme on perustaa seuraavaksi perhe, jos niin suodaan.

Älä siis luovuta. Itsekin lähes luovutin Tinderin suhteen, kunnes vastaan tuli todellinen harvinaisuus ja helmi. P.s. Minullakin oli pari urheiluvaatekuvaa (urheilukisoista).

Vierailija
13/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä satuin löytämään Tinderistä kunnollisimman, fiksuimman ja kilteimmän miehen, kenet olen ikinä tavannut. Meistä tuli parhaita ystäviä ja kumppaneita. Olemme naimisissa ja aikeenamme on perustaa seuraavaksi perhe, jos niin suodaan.

Älä siis luovuta. Itsekin lähes luovutin Tinderin suhteen, kunnes vastaan tuli todellinen harvinaisuus ja helmi. P.s. Minullakin oli pari urheiluvaatekuvaa (urheilukisoista).

Varmasti pitkä mies? Yli 185cm?

Vierailija
14/40 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollaisia helmiä oikeasti olemassa? Itsellä se käsitys, että tinderistä nimenomaan naiset hakevat seksiä tms. kevyempää seuraa.

Vierailija
15/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erillaisilla treffisivuilla noin vuoden verran. Varatut miehet vonkasivat seksiä, mt-ja alko-ongelmaiset raivosivat kun annoin pakit ja yhdestä en meinannut päästä millään eroon kun pommitti törky ja haukkumisviestejä monta viikkoa kun yhteisen vklopun jälkeen sanoin ettei meidän suhde tule etenemään tämän pidemmälle. Hyvä jos joku on löytänyt sieltä helmen, minä en. Jäi vaan paha mieli kaikesta paskasta.

16/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että silti mätsäät niitä panoalffoja etkä niitä kiltimpiä ja herkempiä miehiä.

Joo sehän on ihan oma valinta kelle sen sydämmen antaa. Turha täällä valitella jos Ap on ihan itse valikoinut ne 99%

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

17/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois meille kertoa mikä vika siinä 1% on? Jos 99% vonkaa siten p@skoja niin onko se 1% siksi paska kun ei pidä Ap'eetä pantavan näköisenä?

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
18/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tinderista löydä meitä viiniä lipittäviä ja filosofiasta sekä taiteesta & tieteestä kiinnostuneita miehiä. Me halutaan puhua naisen kanssa myös yhteiskunnallisista ilmiöistä pimeissä syysilloissa viinin ja juustojen kera. 

Vierailija
19/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki miehet taas? Sopiiko kaikki naiset yleistää homogeeniseksi massaksi? 

Vierailija
20/40 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Nainen on pariutumis/seksi-sovelluksessa, saa matcheja ja miehet pitävät häntä seksuaalisesti haluttavana (mikä erottaa kaveri- ja "parisuhteen" toisistaan) - tämähän on optimitilanne. What's the problem? Ei ihme, että Vastaamolla riitti asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi