Kuinka usein mies kehuu ulkonäköäsi?
Minun ei koskaan. Välillä tuntuu, ettei vaan katso minua, jotta ei näkisi rumuuttani. Sillai katsoo ohi
Ennen suhdetta olin eräässä yhden yön suhteessa, jossa mies kehui vartaloani ja kaikea ulkonäköön liittyviä seikkoja koko seksin ajan. Sain taivaalliset orkut <3 Huh, todella upea mies.. Vähän jo itkettää miksei tämmöisiä miehiä ole enemmän.
Kommentit (5)
Se vähän vaihtelee. Joskus useamman kerran päivässä, joskus on viikkoja väliä. En niin kauheasti ole vailla ulkonäkökommentteja vaan tunnetta, että toinen rakastaa tasaisesti. Ehkä se on tämä ikä, yli 40.
Päivittäin kehuu. Joskus tyyli on vähän erikoinen, esim. tänään mies ilmestyi keittiöön esittelemään erektiotaan ja sanoi, että "kattelin sun persettä ja alkoi seisoa uuuh".
Ei koskaan. Kokisin sen hyvin epämiellyttäväksi jos kehuisi, ja luulen että mies sen tietää. Ulkonäkö ei ole meille kummallekaan tärkeä asia, ei sellainen johon toivomme huomiota kiinnitettävän.
Mun mies kehuu usein, melkein päivittäin. Sanoo että onpa sulla tänään kivat vaatteet tai tukka kiiltää nätisti tai sun kädet on niin kauniit. Milloin mitäkin. Se huomaa aina kaikki kivat pikkuasiatkin ja sanoo ne ääneen. Itse olen huonompi kehumaan ääneen, mutta olen mieheltäni oppinut.