Wikipedia lopettaa toimintansa Suomessa, sulkee sivut suomalaisilta
Vastauksena sille kun suomalaiset virkamiehet syyttävät Wikipediaa laittomasta rahankeräyksestä:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/2/2e/Lausuntopyynt%C3%B6_wikipedia.pdf
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:23"]
Missä sanotaan, että sivut suljetaan suomalaisilta?
Vai tarkoitatko, että suomenkielisiä sivuja ei enää olisi? Minä ainakin osaan lukea esim. englanniksi, espanjaksi ja ranskaksi.
[/quote]
Ilmeisesti et kuitenkaan ihan ymmärrä lukemaasi. Tässä tietysti haluttiin vain luoda mahdollisimman kiinnostava otsikko: huumorilla viranomaisten nillitystä vastaan. Varsinainen asia oli se, että suomalaisia kohta estetään tukemasta Wikimediaa. Saa nähdä, miten viranomaisten nillityksen takia vielä käy.
[/quote]
Ööö, just. Ymmärsin lukemani. Ei kannata väittää otsikossa jotain, mikä ei ole totta!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:01"]
Ei hyvää päivää, Suomen pilkunnussijapoliisi!
Kuka viitsisi kääntää tuon dokumentin englanniksi? Olisi hupaisaa levittää sitä kansainväliseen someen ja seurata reaktioita.
[/quote]
Heh, heh. Käännäpä itse.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:01"]
Ei hyvää päivää, Suomen pilkunnussijapoliisi!
Kuka viitsisi kääntää tuon dokumentin englanniksi? Olisi hupaisaa levittää sitä kansainväliseen someen ja seurata reaktioita.
[/quote]
Heh, heh. Käännäpä itse.
[/quote]
Juu, aloita sinä kääntämällä ensimmäinen sivu. Me muut jatketaan sitten :D
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:28"]
Vai tarkoitatko, että suomenkielisiä sivuja ei enää olisi? Minä ainakin osaan lukea esim. englanniksi, espanjaksi ja ranskaksi.
[/quote]
Ilmeisesti et kuitenkaan ihan ymmärrä lukemaasi. Tässä tietysti haluttiin vain luoda mahdollisimman kiinnostava otsikko: huumorilla viranomaisten nillitystä vastaan. Varsinainen asia oli se, että suomalaisia kohta estetään tukemasta Wikimediaa. Saa nähdä, miten viranomaisten nillityksen takia vielä käy.
[/quote]
Ööö, just. Ymmärsin lukemani. Ei kannata väittää otsikossa jotain, mikä ei ole totta!
[/quote]
Miten niin ei kannata? Tuli heti paljon lukijoita. Enkä ole ap.
[/quote]