Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvirajoituksissa kaahaaminen

Vierailija
28.10.2020 |

Eikö ihmiset oikeasti huomaa kun nopeusrajotuskyltit vaihdetaan. Vai osoitetaanko mieltä kaahaamalla entistä kovempaa. Lahden motarilla rajotus nyt 100km/h ja kyllä siellä 120 ja yli oli erittäin monella lasissa tänään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä motarilla voi ajaa 120 tunnissa kun on kesäkeli.

Vierailija
2/5 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät halua noudattaa turhiksi tuntemiaan rajoituksia. Nopeusrajoitukset pitäisi pudottaa kelin eikä kalenterin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä motarilla voi ajaa 120 tunnissa kun on kesäkeli.

Vaan ei useimmilla talvirenkailla eikä silloin kun muut ajavat siellä rajoitusten mukaisesti.

Vierailija
4/5 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihdytän jos ylinopeuskuski lähtee ohittamaan minua, siis tässä tilanteessa ajan ennestään jo todellista  (ei mittari) suurinta sallittua. Sitten kun tämän auton keula alkaa mennä minun auton keulani edelle, jarrutan vähän ja jää suuri väli. Tällöin ylinopeuskuski ei niin helposti hajota tuulilasiani koska jää iso väli kun tämä palaa kaistalleen.

Eniten näissä ärsyttää juurikin toisten tuulilasien hajottaminen samalla kun rikkovat lakia ajaen ylinopeutta. Hyvin harva jättää kunnon välin ennen kuin palaavat eteen.

Vierailija
5/5 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista, että kesällä saa vesiliirtokelilläkin ajaa 120km/h, eikä kukaan nillitä vaikkapa av:lla. Mutta kun nopeusrajoistusta rikotaan hyvällä kelillä, sääntöuskovaiset saavat halvauksen. 

Milloinkahan sääntösuomeen saataisiin mukautuvat nopeusrajoitukset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi