Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö pomo, jos olen ulosotossa?

Uneton
28.10.2020 |

Tiedättekö, tuleeko ulosotto pomon tietoon silloin kun palkanlaskenta on ulkoistettu yhtiön ulkopuolelle? Oma tilanne on nyt korona-ajan jäljiltä sellainen, että olisi selkeintä päästää velat ulosottoon ja maksaa vain yhdelle taholle. Mutta pelkään työpaikkani puolesta... Olen töissä todella isossa firmassa, jossa tuhansia työntekijöitä ja palkanlaskenta kokonaan ulkoistettu.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee.

Vierailija
2/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näkee ihan siksi, että tarvitaan pomon kuittaus sille, että palkkaan kosketaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulisi jos vielä ulkoistettu. Siellähän ne erillään käsittelevät kaiken eikä kukaan välttämättä juorua toiseen firmaan.

Vierailija
4/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat itse rauhaa kun annat mennä ulosottoon. Velan kertyminen loppuu ja hoidat sen.

Vierailija
5/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nauraa sulle kun kuulee.

-Sinkkiş Khan

Vierailija
6/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin mäen kun pitää tilittää se ulosottovelka aina ennen palkanmaksua

Vierailija
7/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosottoon joutuminen ei ole syy antaa potkuja. Ihan vain tiedoksi.

Vierailija
8/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näkisi ja mitä väliä vaikka näkisikin?

Vierailija
9/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, näkeekö vai ei? Jos työntekijöitä on tuhansia, siellä on aivan varmasti muitakin ulosotossa olevia.

Voit  tehdä sopimuksen, että maksat itse ulosottoon vähintään sen, mitä maksukieltolaskurin mukaan pitäisi maksaa.

Vierailija
10/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, näkeekö vai ei? Jos työntekijöitä on tuhansia, siellä on aivan varmasti muitakin ulosotossa olevia.

Voit  tehdä sopimuksen, että maksat itse ulosottoon vähintään sen, mitä maksukieltolaskurin mukaan pitäisi maksaa.

Ei normaalit töissä käyvät ihmiset ole ulosotossa. U know .. 

Kun palkka tulee tasaisesti niin aikuinen ihminen ei velkaannu. Jotain häikkää siis täytyy olla elämänhallinnassa ja suurinosa niistä ei juuri sen takia töissä käy.

-Sinkkiş Khan

Vierailija
11/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kyllä, mutta se on pomoille tuttu näky ja aika yleinenkin.

Vierailija
12/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä näkee ihan siksi, että tarvitaan pomon kuittaus sille, että palkkaan kosketaan.

Ehkä teillä on pomo jollakin tavalla myös palkanlaskennasta vastuussa. Tavallisesti pomo kuittaa vain ennakot, lisät ja muut sellaiset. Olen ollut se pomo, joka kuittasi kaikki tuntilistat, mutta ei minulle mitään ilmoitettu, jos jonkun palkasta oli jotain takaisinperintää, ulosottoa tai vaikkapa verotuksen korjauksia.

Vierailija
13/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee kyllä, mutta se on pomoille tuttu näky ja aika yleinenkin.

No ei se kyllä kovin yleinen ole yleisistä harhaluuloista johtuen. Yhden olen sellaisen alaisen nähnyt ja niitä on ollut paljon ..

-Sinkkiş Khan

Vierailija
14/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun palkka tulee tasaisesti niin aikuinen ihminen ei velkaannu. Jotain häikkää siis täytyy olla elämänhallinnassa ja suurinosa niistä ei juuri sen takia töissä käy.

-Sinkkiş Khan

Itse olin joskus velkainen ja pomokin sanoi että monet ovat, näin sen itsekin kun käsittelin postia.

Ihan tavallisia ihmisiä. Pomo tarjosi lainaa jolla koko summa kuitattiin kerralla.

Vierailija
15/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella on häikkää elämänhallinnassa ;)

-Sinkkiş Khan

Vierailija
16/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Sinkkiş Khan

Itselläsi on tunnevamma.

Vierailija
17/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Sinkkiş Khan

Itse olin joskus velkainen ja pomokin sanoi että monet ovat, näin sen itsekin kun käsittelin postia.

Ihan tavallisia ihmisiä. Pomo tarjosi lainaa jolla koko summa kuitattiin kerralla.

Aikuinen ihminen osaa hoitaa asiansa. (joskus toistenkin) Pomosi oli siis selvästi aikuinen ihminen. 

-Sinkkiş Khan

Vierailija
18/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Sinkkiş Khan

Itselläsi on tunnevamma.

Ei ole mitään vammaa. Enhän minä ap:lle ole mitään tuollaista toivonut. Tai sitä aiheuttanut.

-Sinkkiş Khan

Vierailija
19/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luulisi jos vielä ulkoistettu. Siellähän ne erillään käsittelevät kaiken eikä kukaan välttämättä juorua toiseen firmaan.

Firman HR on siinä palkanlaskijayrityksen ja firman välissä. Palkanlaskijayritykseltä menevät palkkatiedot työnantajan HR:ään ja sitä kautta pomolle.

Vierailija
20/37 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe, kun maksat itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän