Mies alkanut haista
Mikä voi aiheuttaa kamalan hajun iholta vuodevaatteisiin, yöpukuun ja koko makuuhuoneeseen? Haisee todella pahalle. Jotakin ihosta tulevaa täytyy olla. Ei varsinainen hiki kuitenkaan vaan jokin muu. Ei ole mikään kemikaali eikä tupakan haju. Jokin sairaus?
Kommentit (222)
Voiko Parkinsonin haistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vanhat naiset haisevat myös järkyttävän pahalle.
Monen vanhan naisen hiki haisee aivan siemennesteelle. Joitakin samoja ainesosia siinä on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni haisee kun ei ole enää naishormonia peittämässä.
Mulla on just tämä vaihe alkanut. Ostin vanhanaikaisen spray-dödön pahimpaan lemuun.
Pitkäaikainen säännöllinen alkoholin käyttö.
Kahvin juojat haisee karseelle. Ikenet kantsuu tsekata.
Vierailija kirjoitti:
Sitä haaroväliä kun eivät pese.
Joku sanoi, että Parkinsonissa voi tulla hajua. Itse katsoin kiinnostavan dokumentin naisesta, joka pystyy haistamaan Alzheimerin sellaisissa ihmisissä, joille se tulee myöhemmin. Häntä tutkittiinkin ihan yliopistotasolla ja niille, joista hän tämän hajun haistoi, todella tuli kyseinen tauti. tätä hajua kuvattiin todella vastenmieliseksi ja vähän myskimäiseksi, lisäksi siinä oli jotain sen tyyppistä kuin tuoreessa puuhalossa ja tupakassakin. Miten kuvaisit ukkosi hajua, jos yrität oikein tosissaan eritellä, mitä kaikkia tuttuja hajuja on, jotka hänen hajuaan muistuttavat?
B-vitamiini on sellainen joka voi haista ihosta. Jos pää hikoilee, voi tyynyyn hankkia sellaisen tyynynsuojuksen, jonka päälle vasta tyynyliina, niin ei itse tyynyyn tartu mahdollinen haju.
Toki suihkussa pitäisi käydä sitten päivittäin ja pestä myös hiukset.
Ei se auta hajuun. Onko ok pitää nenästä kiinni seksin aikana?
hiiva siellä muhii eri taipeissa
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi, että Parkinsonissa voi tulla hajua. Itse katsoin kiinnostavan dokumentin naisesta, joka pystyy haistamaan Alzheimerin sellaisissa ihmisissä, joille se tulee myöhemmin. Häntä tutkittiinkin ihan yliopistotasolla ja niille, joista hän tämän hajun haistoi, todella tuli kyseinen tauti. tätä hajua kuvattiin todella vastenmieliseksi ja vähän myskimäiseksi, lisäksi siinä oli jotain sen tyyppistä kuin tuoreessa puuhalossa ja tupakassakin. Miten kuvaisit ukkosi hajua, jos yrität oikein tosissaan eritellä, mitä kaikkia tuttuja hajuja on, jotka hänen hajuaan muistuttavat?
Todella vaatenmielinen ja myskimäinen ei oikein sovi samaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko Parkinsonin haistaa?
Kyllä Parkinsonissa on vuosia ennen sairastumista ihan selvempiäkin oireita, ei varmaan ensin ilmaannu mikään haju.
Hoitamaton diabetes ainakin puskee ihosta läpi imelänä epämiellyttävänä hajuna.
Myös syöpä haisee. Haistan sen monesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta hajuun. Onko ok pitää nenästä kiinni seksin aikana?
Pyykkipoikasen voi laittaa nenään seksin ajaksi niin ei haise mitkään hajut vaikka kuinka tujakkaa hajua pukkais siellä.
Mun mies on metallimies ja myös haisee metallille. Kuumaa kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Äh, meni taudit sekaisin. El itämä nainen puhui juurikin parkinsonista,
haisevan talin eritys lisääntyy parkinsonissa