Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmista kysyisin

Vierailija
07.02.2014 |

Eli onko ns.normaalia etta silmissa/verkkokalvolla nakyy haaleita "polyhiukkasia" kun olen valoisassa esim ulkona lunta vasten nakyy. Sisalla ei nay, koska me ovat niin vaaleita. Silmalaakarilla kavin vuosi sitten, ja kaikki ok. Nako myos on pysynyt samana. Ne polyhiukkaset ikaan kuin ovat lapinakyvia, ja en saa niita katseella kiinni, Eli ne karkaavat. Ja ovat kylla olleet ennenkin, ehka nyt jotenkin huomaa kun olkona on lunta. Onko kellaan samanlaista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkituta onko sulla harmaakaihi. Mun harmaakaihia sairastava tuttuni kertoi näkevänsä juurikin tuollaisia pölyhiukkasia näkökentässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa floaterit. Harmittomia.

Vierailija
4/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa floaterit. Harmittomia.

Vierailija
5/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Googletan!

Vierailija
6/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa silmämelanooma?

Vierailija
7/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Onks muilla tallasia floateraita? Taa ei tosiaan oo mikaan uus juttu mulle.

Vierailija
8/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös on aina näkynyt pisteitä ja ns.langan pätkiä silmissä. Vaarattomia ovat.

Vierailija
9/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:57"]Niin ja Onks muilla tallasia floateraita? Taa ei tosiaan oo mikaan uus juttu mulle.

[/quote]

Mulla on ollut 10-vuotiaasta lähtien ja silmät ovat täysin terveet. :) t. 5 & 6

Vierailija
10/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:57"]Niin ja Onks muilla tallasia floateraita? Taa ei tosiaan oo mikaan uus juttu mulle.

[/quote]

Mulla on ollut 10-vuotiaasta lähtien ja silmät ovat täysin terveet. :) t. 5 & 6

[/quote]

Siis 4 & 5. :)

Vierailija
11/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:21"]Eli onko ns.normaalia etta silmissa/verkkokalvolla nakyy haaleita "polyhiukkasia" kun olen valoisassa esim ulkona lunta vasten nakyy. Sisalla ei nay, koska me ovat niin vaaleita. Silmalaakarilla kavin vuosi sitten, ja kaikki ok. Nako myos on pysynyt samana. Ne polyhiukkaset ikaan kuin ovat lapinakyvia, ja en saa niita katseella kiinni, Eli ne karkaavat. Ja ovat kylla olleet ennenkin, ehka nyt jotenkin huomaa kun olkona on lunta. Onko kellaan samanlaista?

[/quote]

Puhu vittu mamu Suomee!

Vierailija
12/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihana kuulla, kiitos vastauksista! Tosiaan nyt kun on noin kirkasta ulkona, niin jotenkin jain vaan miettimanoita yritin katseella seurata niita, mut eihan niita kiinni saa! :) mut mukavaa talven jatkoa teille kaikille! 

Vierailija
13/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:08"]

Hei ihana kuulla, kiitos vastauksista! Tosiaan nyt kun on noin kirkasta ulkona, niin jotenkin jain vaan miettimanoita yritin katseella seurata niita, mut eihan niita kiinni saa! :) mut mukavaa talven jatkoa teille kaikille! 

[/quote]

Hyvää talven jatkoa sinullekin!

t. nro 9

Vierailija
14/14 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkohan tohon oli jonkin heittaa sit asiatonkin kommentti.. En ole mamu. Ipadissa sattuu olemaan englanninkielinen keyboard ja aakkoset ei taivu suomen kieleen, harmi jos se jotain noin paljon suututtaa, etta pitaa alkaa kommentoimaan tolla tavalla. Mutta, sullekin toivotan mukavaa talven jatkoa!