Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää toi miehen kännyn piilottelu

Vierailija
07.02.2014 |

Mies pitää kännyään äänettömällä, no se on ihan ymmärrettävää. Piipailee jatkuvasti millon mitäkin twitter/facebook-juttuja. Mutta kun ne pitää katsoakin salassa, jos tulee viesti tai puhelu niin kurkistaa varoen käden suojissa puhelinta. Oon niin kyllästynyt tohon, alan tehdä itse samaa. Siinäpähän miettiköön kuka mulle soittelee tai viestittelee.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 11:32"]

Minusta on outoa että miksi toisen viestit sitten pitäisi nähdä. Minun ei ole ikinä tullut mieleenkään olla kiinnostunut miehen twitter- fb, tms kilahduksista ja niitä seuraavista viesteistä. Eikä hänen minun. Kyllä minäkin alkaisin peitellä puhelintani, jos tuntuisi että yksityistä viestintääni kyylätään vierestä. Mutta onneksi ei kyylätä.

[/quote]

Enpä ole kytännyt/kyylännyt, kun ei ole kiinnostanut. Mutta nyt alkaa kiinnostaa kun puhelinta piilotellaan, yöksikin otetaan sängyn alle piiloon, ei yöpöydälle vaan sängyn alle. Kun viesti tulee niin puhelimen kanssa mennään jopa vessaan istumaan kun alko pa**attaan. Kauhee ripuli ollut miehellä reilun kuukauden, kun käy vessassa 6-18 kertaa päivässä pa**alla. 

[/quote]

Tuo kyllä kieltämättä alkaa jo kuulostaa oudolta ja huolestuttavalta. Itselläni syy siihen että haluan "piilotella" viestejäni on että mieheni on herkkä pilkkaamaan noloista ja ämmämäisistä kiinnostuksen ja puheenaiheista esimerkiksi, ja siksi en todellakaan tahdo hänen tietävän kaikista niistä. Esim. täällä Vauva-palstalla käymisen tietäminen aiheuttaisi melkoista vittumaista ivailua, samoin tyyli- ja lifestyleblogien seuraaminen. 

[/quote]

Toikin on ilkeää, en mäkään halua että mies näkee missä oon käynyt läppärillä. Käytän incognito-selausta joillain sivuilla käynteihin. Kuten täällä käyntiin. Mies kun on linkittänyt meidän chrome-selaimen omaan kännyynsä. Näkee siis missä mä käyn 

Ja mies saa käydä ihan missä haluaa 

Vierailija
22/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallisesti mä kyllä pystyn eroamaan, mutta tää on henkisesti raskasta. Mulla on takana liitto narsistin kanssa ja kesti kauan että uskaltauduin uuteen suhteeseen, mieheni vaikutti luotettavalta ja uskolliselta. Rehelliseltä. Mutta ilmeisesti ei kuitenkaan ole noin. Tää pettymys omaan itseen on pahinta, miten sitä uskoi ja luotti mahdolliseen petturiin, onneksi ei ehditty tehdä yhteisiä lapsia tämän 8vuoden aikana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis ap, jos kysyisit mieheltä suoraan? Miksi salailee jotakin ja onko eroaikeita, miksi ei ole seksihalukkuutta?

Hyvä, ettei teillä ole lapsia. Mutta sitä suuremmalla syyllä ihmettelen, miksei sitten eroa jos ei enää kiinnosta olla yhdessä? En siis tajua ihmisiä joilla on tarve aloittaa sivusuhde. Miksi ei vain eroa? kyse on siitä millainen ihminen haluaa olla sisimmässään, sydämessään, omassatunnossaan?

kyllä tuo siis kuulostaa sivusuhteelta tai ainakin jonkinlaiselta "säädöltä". Voimia.