Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut yli vuoden mielisairaalassa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
07.02.2014 |

ev

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin vuodet 2002-2004. terv. sh

Vierailija
2/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rankka duuni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet/olit?

Vierailija
4/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Masennuksen ja häiriintyneen persoonallisuuden takia.

Vierailija
5/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä yhtä "hullua" vai vielä "hullumpaa" kuin elokuvissa? Oliko osastollasi jeesuksia? Oletko nyt ok?

Vierailija
6/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok no miltä sinusta nyt tuntuu. Oletko itse millä taralla kärsinyt sairaudestasi,ja oletko tullut sinun itsesi kanssa nyt?

Vierailija
7/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanotto-osastolla saattaa olla jeesuksiakin joskus, muuten siellä on oikeasti aika tylsää.

En tiedä olenko OK, monin tavoin olen, lähinnä työelämä-asioiden kanssa kipuilen. Opiskelu ei onnistunut, olen sen tyyppinen että joudun kiusatuksi jne. Yo-tutkinto on jonkinlainen, MONEN vuoden vääntämisen tulos sekin, ja lisäksi puolet eräästä tutkinnosta tehtynä. Tällä hetkellä olen näennäisesti töissä pienessä perheyrityksessä (oman perheeni yritys siis).

Vierailija
8/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla ihan "sinut" ongelmieni tai menneisyyteni kanssa. Suhde erääseen mieheen on alkutekijöissä ja jotenkin vaivaa miten tämmösistä asioista voi kertoa...

Vierailija
9/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut vain reilut 6 kk jaettuna useaan eri kertaan. Viihdyitkö? Olitko yhdellä kerralla yli vuoden? Minä en ensimmäisellä kerralla viihtynyt; hoitoaika oli liian pitkä ja paloin halusta päästä takaisin omaan elämääni. Lääkkeet teki tehtävänsä ja elämänhalu katosi, nyt menisin koska vaan uudestaan niin ei tarvitsisi selvitä arjesta, olisi kavereita ja saisi nukkua.

Vierailija
10/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhteen pötköön pitkän jakson. Viihdyin silloin, enää en viihtyisi.