Ikävä sielunkumppania...
Kuinka kauan kestää, että pääsee tästä tunteesta yli? Kun on ikävä toisen ihmisen lähelle, silittämään, olemaan lähellä?
Olen perheellinen, onnellisesti aviossa. Siksi tämä tunne ei ole sopiva, laittaa pään ja sydämen sekaisin.
Kommentit (28)
Täällä yksi! Kaipuu on suuri. Ymmärrämme jo puolesta sanasta, pidämme samoista asioista ym. Ajattelen ja kaipaan koko ajan. Tämä on jo Ärsyttävää mutta en saa tätä loppumaan.
otahan nyt hieman taukoa tilanteesta. Työpaikalla kaikki ihmiset yleensä ovat tai ainakin yrittävät olla suhtkoht miellyttäviä toisiaan kohtaan. Kotona sitä voidaan olla kuin ellun kanat ja vaikka kaivaa koko ilta nenää telkkarin edessä. Olet ehkä kasvattanut jonkun tunnevajeen takia ihastuksen työpaikan mieheen vaikka et tunne ihan kokonaan ko.miestä.
Entäpä jos tämä haikailusi kohde onkin manipuloiva omassa elämässään jotain kevyttä piristystä hakeva ihminen ja sinä haaveilet jo vaaleanpunaiset lasit silmissä unelmien prinssistä.
Teepäs pieni harjoitus itsellesi. Aina kun alat haaveilemaan tuosta työpaikan miehestä, alatkin haaveilemaan omasta miehestäsi. Jatkat tuota sitkeästi koko viikon.
Etkö pysty? Sinun pitäisi pystyä siihen jos sanot olevasi onnellisessa liitossa.
Jos et halua, et oikeasti halua panostaa omaan liittoosi ja tehdä siitä parempaa ja onnellisempaa. Haluat ehkä päästää itsesi helpolla ja ihastua vain muihin. Ajattele aikuinen nainen nyt vähän :)
20 - emme tavanneet työn merkeissä, joten tuosta ei ole kyse. Mutta kiitos, kokeilen tuota 'omastani' haaveilua. Eikä tässä sielunkumppanuudessa oikeastaan ole kyse ihastumisesta, en haaveile parisuhteesta tämän hlön kanssa (sen verran järkeä sentään löytyy). Mutta tuon henkilön ollessa lähellä tunne on jotain sanoinkuvaamatonta.
"Ihana" toi nro 20. Varmuudeksiko, jos se aloittajan kokema sielunkumppani nyt sattuisikin olemaan juuri se hänen ukkonsa, niin pitää pitää manipuloiva puhe ap:lle kuin pikkuisen vähä-älyiselle?
Ei kaikkia asioita selittämällä pois saa, ja ihan hyvinhän se voi ollakin juuri sitä mitä ap kokee kokevansa. Ja molemminpuolin, yli tavallisen ystävällisyyden ja miellyttävyyden. Kyllä kai ihminen yleensä nämä asiat tietää ihan oikein, ei silti aina. Eli voi se olla olemattakin. En mä ap:sta saanut mitään ihan suin päin ratkaisuja tekevän ihmisen mielikuvaa missään kohdin.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:24"]
otahan nyt hieman taukoa tilanteesta. Työpaikalla kaikki ihmiset yleensä ovat tai ainakin yrittävät olla suhtkoht miellyttäviä toisiaan kohtaan. Kotona sitä voidaan olla kuin ellun kanat ja vaikka kaivaa koko ilta nenää telkkarin edessä. Olet ehkä kasvattanut jonkun tunnevajeen takia ihastuksen työpaikan mieheen vaikka et tunne ihan kokonaan ko.miestä.
No nyt täytyy kommentoida, kun itse olen vastaavassa tilanteessa. Olen siis varattu mies jolla nyt sattuu olemaan maailman ihanin naimisissa oleva työkaverinainen ;) En mä kenellekään yritä ilkeä olla, mutta kyllä tämän yhden kanssa on paljon mukavampaa kuin muiden yhteensä. Juttu luistaa jne...
Entäpä jos tämä haikailusi kohde onkin manipuloiva omassa elämässään jotain kevyttä piristystä hakeva ihminen ja sinä haaveilet jo vaaleanpunaiset lasit silmissä unelmien prinssistä.
No en minä ainakaan. Omassa parisuhteessa ei ole mitään isompaa vikaa, mutta kuitenkin tämän yhden seurassa tuntuu että olen löytänyt jonkun todella merkityksellisen ihmisen.
Teepäs pieni harjoitus itsellesi. Aina kun alat haaveilemaan tuosta työpaikan miehestä, alatkin haaveilemaan omasta miehestäsi. Jatkat tuota sitkeästi koko viikon.
Tämä kuulostaa omaan korvaan typerältä. En sulje omaa kumppaniani pois mielestä, enkä sulje pois muitakaan joista välitän.
Etkö pysty? Sinun pitäisi pystyä siihen jos sanot olevasi onnellisessa liitossa.
Jos et halua, et oikeasti halua panostaa omaan liittoosi ja tehdä siitä parempaa ja onnellisempaa. Haluat ehkä päästää itsesi helpolla ja ihastua vain muihin. Ajattele aikuinen nainen nyt vähän :)
Ja taas. Oma liittoni on onnellinen. Puhumme kaikesta mahdollisesta keskenämme ja olemme aika vapaamielisiä. Himoitsen monia, mutta ihastun todella harvoin. En todellakaan halua "erota" tästä uudesta ahdasmielisten ihmisten vuoksi.
Voiko samaan aikaan rakastaa montaa eri ihmistä? Minun mielestä voi.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 10:44"]
Onnentunne avioliitossani ei ole yhteydessä tähän sielunkumppaniasiaan. Eikä tähän mielestäni vaikuta sielunkumppanin sukupuoli muuten, kuin että ehkä hänen ollessa mies tämä tunne tuntuu enemmän väärältä (juurikin noiden yksinkertaisten ihmisten vuoksi, jotka luulevat, että tässä on pelkästä pettämisestä tai sen suunnittelusta kyse. Ei ole).
EN aio viedä tätä kumppanuutta fyysiselle tasolle. Se vielä selvennykseksi.
Ap
[/quote]
Sama mutta, en pistäisi vastaan fyysisestäkään tasosta. En kuitekaan väkisin siihen hakeudu.
Täääällää ois. Kokeilltavana semmone hyvä vartaloinen nainen
Joka kaipaa seksi ja elämän kumppania =D
Miksi alapeukku? Olisiko parempi, jos kysyisin neuvoja, että kuinka suunnittelen salaisia tapaamisia ja veisin asiaa pidemmälle..?
Ap
Miten voit olla onnellisesti aviossa jos ajatus ei ole siinä vai antaako miehesi ison taskurahan??
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 08:38"]
Miten voit olla onnellisesti aviossa jos ajatus ei ole siinä vai antaako miehesi ison taskurahan??
[/quote]Ohis: tietenkin sitä voi olla onnellisesti aviossa ja välittää samaan aikaan toisesta ihmisestä. Tunteet eivät sulje toisiaan pois.
Onnentunne avioliitossani ei ole yhteydessä tähän sielunkumppaniasiaan. Eikä tähän mielestäni vaikuta sielunkumppanin sukupuoli muuten, kuin että ehkä hänen ollessa mies tämä tunne tuntuu enemmän väärältä (juurikin noiden yksinkertaisten ihmisten vuoksi, jotka luulevat, että tässä on pelkästä pettämisestä tai sen suunnittelusta kyse. Ei ole).
EN aio viedä tätä kumppanuutta fyysiselle tasolle. Se vielä selvennykseksi.
Ap