muuttuuko kasvot paljon kun laihtuu?e
esimerkiksi laihduttaa -40kg normaalipainoiseksi?
Kommentit (8)
Minä laihdutin yli 20 kiloa. Samalla vanhenin naamasta n. kymmenellä vuodella. Siis ikävä kyllä laihdutus vanhentaa :(
olen nuori ja aina ollut ylipainonen nyt puolessa välissä etappia enkä ole ikinä nähnyt laihis kasvojani...enään -17kg ylipainoa niin jännittää minkähänlainen pärstä sieltä ilmestyy :) ja olen ''läskinaama'' aina ollut,ylipaino kerääntynyt siihen.kuten joillakin ylipainoisilla voi olla ''laihan kasvot''
Laihdutin 20kg, kasvot kaventuivat, pyöreys katosi naamasta. Olen kuulemma nyt 10v nuoremman näköinen ja kauniimpi muutenkin.
-17kg ylipainoa... olen ''läskinaama'' aina ollut,ylipaino kerääntynyt siihen.
On sulla painava pää!
Toisilla muuttuu, toisilla ei. Itselläni lähti rasvaa leuan alta ja siinä on nyt ruma heltta, joka vanhentaa. Posket ovat melkein yhtä pyöreät kuin ennenkin. Laihdutin 47 kg.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 01:16"]
.kuten joillakin ylipainoisilla voi olla ''laihan kasvot''
[/quote]
Itse 187/92 ja posket lommolla ja kaverini naama kun jalkapallo ja hän varmaan 10-15kg kevyempi ja saman pituinen...yksilöllistä on "naaman läskit" joo... miehistä tässä kysymys.
Itse laihdutin kymmenen kiloa ja eipä nuo siitä juurikaan muuttuneet. Näytin pullaposkelta jopa joskus ollessani alipainoinen. Kiitos päänmuotoni.
Mä olen läskinaama, vaikka normaalipainoinen olenkin. Moni ylipainoinen näyttää naamasta hoikemmalta kuin minä.