Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muuttuuko kasvot paljon kun laihtuu?e

Vierailija
07.02.2014 |

esimerkiksi  laihduttaa -40kg  normaalipainoiseksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen läskinaama, vaikka normaalipainoinen olenkin. Moni ylipainoinen näyttää naamasta hoikemmalta kuin minä.

Vierailija
2/8 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin yli 20 kiloa. Samalla vanhenin naamasta n. kymmenellä vuodella. Siis ikävä kyllä laihdutus vanhentaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nuori ja aina ollut ylipainonen nyt puolessa välissä etappia enkä ole ikinä nähnyt laihis kasvojani...enään -17kg ylipainoa niin jännittää minkähänlainen pärstä sieltä ilmestyy :) ja olen ''läskinaama'' aina ollut,ylipaino kerääntynyt siihen.kuten joillakin ylipainoisilla voi olla ''laihan kasvot''

Vierailija
4/8 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 20kg, kasvot kaventuivat, pyöreys katosi naamasta. Olen kuulemma nyt 10v nuoremman näköinen ja kauniimpi muutenkin.

Vierailija
5/8 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-17kg ylipainoa... olen ''läskinaama'' aina ollut,ylipaino kerääntynyt siihen.

On sulla painava pää!

Vierailija
6/8 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla muuttuu, toisilla ei. Itselläni lähti rasvaa leuan alta ja siinä on nyt ruma heltta, joka vanhentaa. Posket ovat melkein yhtä pyöreät kuin ennenkin. Laihdutin 47 kg.

Vierailija
7/8 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 01:16"]

.kuten joillakin ylipainoisilla voi olla ''laihan kasvot''

[/quote]

Itse 187/92 ja posket lommolla ja kaverini naama kun jalkapallo ja hän varmaan 10-15kg kevyempi ja saman pituinen...yksilöllistä on "naaman läskit" joo... miehistä tässä kysymys.

Vierailija
8/8 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin kymmenen kiloa ja eipä nuo siitä juurikaan muuttuneet. Näytin pullaposkelta jopa joskus ollessani alipainoinen. Kiitos päänmuotoni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän