Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sallittua? Kerro mielipiteesi! Minun mieheni

Vierailija
06.02.2014 |

on nautiskellut paljon itseään nuorempien naisten ihailusta ja seurasta ja ympärillä hääräämisestä. Se on murentanut itsetuntoni nollalukemiin. Haluan tuntea itseni halutuksi ja nätiksi. Saanko toimia niin, että minusta tuntuu hyvältä? Saanko aktiivisesti itse hakea miesten huomiota, flirttailla ja ottaa huomion vastaan, jos tilaisuuksia tulee? Vaikka mieheni ei olekaan ollut aloitteellinen naisjutuissaan. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:30"]

on nautiskellut paljon itseään nuorempien naisten ihailusta ja seurasta ja ympärillä hääräämisestä. Se on murentanut itsetuntoni nollalukemiin. Haluan tuntea itseni halutuksi ja nätiksi. Saanko toimia niin, että minusta tuntuu hyvältä? Saanko aktiivisesti itse hakea miesten huomiota, flirttailla ja ottaa huomion vastaan, jos tilaisuuksia tulee? Vaikka mieheni ei olekaan ollut aloitteellinen naisjutuissaan. 

[/quote]

Tottakai saat! Samat oikeudet.

Vierailija
2/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ongelma on sun päässä. Sä saat tehdä niinkuin haluat, toki aina niin että sä vastaat myös tekosistasi. Miehesi tai kenenkään muun teot ei oikeuta sinun tekoja sen enempää kuin sinun tekosi heidän. 

Jokainen päättää itse mitä tekee ja miten mihinkin asiaan suhtautuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuota, mikset vaikka kohdistaisi sitä flirttiä omaan mieheesi?

Vierailija
4/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:34"]

no tuota, mikset vaikka kohdistaisi sitä flirttiä omaan mieheesi?

[/quote]

Minulla olisi mieheni huomio ja miehelläni minun ja niiden toisten naisten? Reilua? Juuri se on ongelma. Haluan kelvata muillekin, siis tietää sen, että kelpaisin.

ap

Vierailija
5/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:31"]

[/quote]

Tottakai saat! Samat oikeudet.

[/quote]

Mutta kun minun mieheni sanoo, että hän ei tee mitään vaan ne naiset. Minä taas joutuisin hakemaan itse huomiota. Naiset kun ovat paljon tyrkympiä kuin miehet, jotka ovat pidättyväisempiä, minun näkemykseni mukaan.

ap

Vierailija
6/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala kerjäämään huomiota muilta miehiltä. Jos ulkonäköön panostaminen auttaa itsetunto-ongelmiisi, laittaudu nätiksi, itseäsi ja omaa miestäsi varten.

Vierailija
7/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:42"]

Älä ala kerjäämään huomiota muilta miehiltä. Jos ulkonäköön panostaminen auttaa itsetunto-ongelmiisi, laittaudu nätiksi, itseäsi ja omaa miestäsi varten.

[/quote]

Mitäs hyötyä tuosta on, kun ongelmani on ne toiset naiset mieheni ympärillä? Ei minua auta se, että mieheni noteeraa minutKIN. Auttaisi, jos ei olisi sitä haaremia.

ap

Vierailija
8/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:42"]

[/quote]

Mitäs hyötyä tuosta on, kun ongelmani on ne toiset naiset mieheni ympärillä? Ei minua auta se, että mieheni noteeraa minutKIN. Auttaisi, jos ei olisi sitä haaremia.

ap

[/quote]

No niihin ihailijoihinhan sinä et voi vaikuttaa mitenkään. Eihän sekään niitä poistaisi, jos yrittäisit saada itsellesi huomiota muilta miehiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän