Harvinaisen ihania halpoja vaatteita tällä viikolla Lidlissä
http://www.lidl-pageflip.com/fsicache/pdf/Finland/lidlfi06_20140205_20140213_mXzwta.pdf
Sivu 11 alkaen. Aivan ihania yöasuja. Kävin ostamassa sivun 12 noita spagettiolkaintoppeja pari kappaletta. Seuraavan sivun collegehousuja ei ollut enää tuossa punaisessa värissä, niin ei niitä valitettavasti tullut mukaan :)
Ihanaa kun Lidl on kunnostautunut käyttötavaran myynnissä, joka viikko kivoja vaatteita melkein. Välillä koot vaan heti lopussa.
Mitä mieltä ootte Lidlin vaatteista?
Kommentit (36)
Vaatteet eivät oikein iskeneet, mutta nuo leivontavuoat käyn kyllä nappaamassa. Kiitos vinkistä!
Kiitos vinkistä minunkin puolestani! Näytti olevan taas Lidlissä vaikka mitä hakemisen arvoista, meillä on tosin yli 30km lähimpään Lidliin mutta ehkä nyt kannattaa lähteä :)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:11"]
Mitä mieltä ootte Lidlin vaatteista?
[/quote]
Voi herran jumala. Kattomaalaukseen - ehkä.
Ostin ns yöshortsit n 4 v sitten. Nyt alkavat hieman hajota. Ja olen käyttänyt niitä paljon, samoin sellaisia pehmosukkia. Ovatko muut vaatetuotteet yhtä kestäviä?
En osta sieltä juuri mitään. Roskapusseja
Itse ihmettelen jo kovasti tuota hintatasoa - tuotteita ei ole voitu valmistaa kovin vastuullisissa tehtaissa, kun päästään tuollaisiin myyntihintoihin. Ei vaikka volyymit olisivat millaiset. Huolestuttavaa.
Näitä samoja vaatteitahan myydään Lidleissä ympäri Eurooppaa miljoonille asiakkaille ja eivät voi ottaa valikoimiinsa sutta ja sekundaa kuten Suomen pikkumarkkinoilla usein voi käydä.
Aiemmin en ole ostanut Lidlistä muuta kuin elintarvikkeita, mutta tänään siellä käydessäni huomasin edulliset kaarituelliset liivit (4,99e) ja alkkarit kahden kappaleen pakkauksessa (5,99e?). Nämä lähtivät mukaan ihan kokeilumielessä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:24"]
Itse ihmettelen jo kovasti tuota hintatasoa - tuotteita ei ole voitu valmistaa kovin vastuullisissa tehtaissa, kun päästään tuollaisiin myyntihintoihin. Ei vaikka volyymit olisivat millaiset. Huolestuttavaa.
[/quote]
Tiesitkö, että kalliit ja ns. hyvätkin vaatemerkit valmistetaan kehitysmaitten halpatyövoimalla?
Jopa Marimekko, jonka pitäisi olla kotimainen, tekee tätä nykyään.
Lidl voittaa Saksassa usein kuluttajavertailuja. Heillä on tarkka strategia. Ei laajaa valikoimaa koko ajan, vaan tietyt tuotteet hetken myynnissä. Koko Euroopassa samat. Riittää pienemmät myyntitilat, ei hävikkiä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:24"]
[/quote]
Tiesitkö, että kalliit ja ns. hyvätkin vaatemerkit valmistetaan kehitysmaitten halpatyövoimalla?
Jopa Marimekko, jonka pitäisi olla kotimainen, tekee tätä nykyään.
[/quote]
Tiedän kyllä, sillä olen alalla. Tiesitkö, että tehtailla ja niiden olosuhteilla on eroja? Tämä näkyy myös tuotteiden valmistushinnoissa. Hälytyskellojen pitäisi soida, kun noin sikahalvalla alkaa saada kohtalaista laatua.
Meillä ostetaan paljon lastenvaatteita Lidlistä. Edullisia ja kestävät hyvin sen aikaa mitä mahtuvat päälle. Ja usein sen jälkeen olen antanut tai myynyt eteenpäin. Viimeksi ostin pojalle ihanan pehmeän pyjaman, kivat ruudulliset housut ja paita. Eräs tuttava ei meinannut millään uskoa mistä olin ostanut ja vielä miten edullisesti.
Ikävää kertoa joilekin sinne norsunluutorneihin, etttä kaikilla ei ole varaa ostella etiikan mukaisesti vaatteita vaikka kuinka haluaisi. Mutta jotkut eivät tätä ymmärrä, ei vaikka kuinka selittäisi.
Lasten sukkikset on hyvia. itselleni ostin tyosukkia halvalla.
Mulla liekin laskettelutakki ja toppahousut ja hyvät on!
Ostin tässä kerran sieltä kympillä tennarit sovittamatta. Kuljin niissä sitten koko syksyn. Mukavampia kenkiä saa hakea.