Harvinaisen ihania halpoja vaatteita tällä viikolla Lidlissä
http://www.lidl-pageflip.com/fsicache/pdf/Finland/lidlfi06_20140205_20140213_mXzwta.pdf
Sivu 11 alkaen. Aivan ihania yöasuja. Kävin ostamassa sivun 12 noita spagettiolkaintoppeja pari kappaletta. Seuraavan sivun collegehousuja ei ollut enää tuossa punaisessa värissä, niin ei niitä valitettavasti tullut mukaan :)
Ihanaa kun Lidl on kunnostautunut käyttötavaran myynnissä, joka viikko kivoja vaatteita melkein. Välillä koot vaan heti lopussa.
Mitä mieltä ootte Lidlin vaatteista?
Kommentit (36)
Lidl tosiaan joskus yllättää. Etsin lapsilleni päiväpeittoja täyspitkiin sänkyihin, mielellään halvalla, mut ei niitä meinannut löytyä mistään. Kaikki huovat ovat just sen kriittisen 10-20-senttiä liian lyhyitä, ja päiväpeittoja joko ei ole lasten kuoseissa tai ovat järjettömän kalliita. Poikkesin Lidliin, ja siellä oli lasten mikrofleecestä tehtyjä pussilakanasettejä. Ostin setin, leikkasin pussilakanasta saumat auki, ja tsadaa, lapsilla on kivat päiväpeitot alle parilla kympillä. :)
Katsoin tänään ihan samaa! Mielestäni tuo kuvattu kangastyyppi noissa trikoovaatteissa on vieläpä sellaista "paremman" ja kalliimman oloista kun se perus henkkamaukkojen sun muiden!
Kiitos vinkistä, kaunis setti.
Olen ollut tyytyväinen Lidlin vaatteisiin. Urheiluvaatteita olen sieltä ostanut paljonkin ja kaikki olleet toistaiseksi priimaa. Juoksuhousut oli laadukkaammat kuin Intersportista ostamani 40€ pökät, jotka lähti purkautuun parin kerran jälkeen.
Lapsille on ostettu mm Disney- yöpukuja ja paitoja. Lisäksi sellasia paksuja sukkahousuja. Kestäviä ja kestäneet hyvin pesua värienkin suhteen.
Melkoisia seksintappajia nuo yöasut. :D
Ohis:
Ulkomailla esim. Saksassa nuo käyttätavarat ovat ns. "sisäänvetotuotteita", aamulla saattaa olla ihmisiä jonottamassa jotain tuotetta.
ja jos joku ei tiedä mikä sisäänvetotuote on: tuote jota myydään ns. pienellä katteella (tai äärimmilleen vietynä jopa tappiolla) ja voitot saadaan siitä kun ko. tuotetta hakevat ihmiset ostavat sitten samalla reissulla muutakin.
Suomessa kahvi taitaa olla se yleisin tuote jota tuollaisena käytetään?
Lidlin vaatteet on ihan hyvän laatuisia, mutta naisten paidoissa olen huomannut, että kaula-aukot on tosi suuria, tissit jää näkyviin. Näin ainakin isommissa koossa. Lisäksi viimeksi viime viikolla, kun ostin toppipaketin, niin paketin päällä oleva koko oli xl ja m-kokoisia toppeja oli sisällä. Ne sain kuitenkin vaihdettua.
Mielummin sitä vaikka paskoo käsiinsä ja taputtaa kuin kulkee Lidlin järkyttävissä rytkyissä. Ei menisi edes kotona noi pierucollarit.
Lähes poikkeuksetta Lidlin käyttötavarat ovat olleet kyllä hyvälaatuisia. Ulkonäöstä en aina tykkää, mutta minustakin nuo tämän viikkoiset olivat aika kivoja. Urheiluvaatteita olen myös ostanut usein.
Ihan sama missä ja miten vaatteet tehdään, kunhan ovat halpoja ja kestäviä, niinkuin lidlissä!
nuo sukat ovat ihania. Pörrösukat. Olen ostanut pinkki-valkoraitaset ennenkin tuolta ja ovat iiiihanat. suosittelen.
Kiitos vinkistä! Kävin tämän aloituksen ansiosta Lidlissä, jossa käyn yleensä maksimissaan kerran kuussa. Ehdin saada lähikaupan viimeisen velour-oloasusetin, joka oli vielä sattumalta omassa koossani! Asu on jo päällä ja täytyy sanoa, että tässä oli parhaiten käytetyt 15 euroa vähään aikaan. Todella mukavan ja jopa laadukkaan tuntuinen viimeisteltyine yksityiskohtineen.
Olisin ollut kiinnostunut myös alustopeista, mutta ne olivat kuulemma jo loppuneet aikaisemmin. Erät pidetään siis todella pieninä ja torstaina tulleista tavaroista on viikonloppuna enää rippeet jäljellä.
Kiitos tosiaan vinkistä! Tuo suojaava poikkilakana täytyykin käydä hakemassa. Lidlin sukat on muuten todella hyviä, kestäviä.
Mä erehdyin ostamaan topin sieltä ennen joulua ja on niin huono että hukaan meni nekin eurot. Ei yksinkertaisesti ole hyvä päällä. En viitsi vaatteita sieltä enää ostaa tuon takia vaikka uusimmassa mainoksessa ihan kivannäköisiä vaatteita olikin. Mielummin maksan enemmän sitten oikeesti hyvistä vaatteista.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:15"]
[/quote]
Mitähän sulla on yöllä päällä?
Oon välillä aika kateellinen. Tarvitsisin kokoa 34/36 joten enpä pääse tekemään halvalla löytöjä. :/
Mukavaa kun ketjusta on ollut niin monille hyötyä, tuli itsellekin hyvä mieli tästä. :)
-ap
Urheilukerrastot on ihan parhaita :) En ole puseroita tai rintaliivejä ostanut kun haluaisin sovittaa ensin
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:15"]
[/quote]
Mainoksessahan oli vain yksi yöasu...
Ostin lapselle talvihanskat jotka hajos heti. Voisin silti kokeilla vielä esim jotain sisävaatetta.
Ostin joskus viime vuoden lopulla Lidlistä ison kasan jumppavaatteita, kun siellä kerrankin oli myös meille rehevämmän kokoisille tarjontaa. Olin yllättynyt, sillä jotenkin odotin, että olisivat kymmenen spinnitunnin jälkeen pyllystä puhki, mutta vielä vaan poljen ja pumppaan niillä. Lapsille olen joskus ostanut jotkut lenkkarit ja loskarit, ihan tarkoituksella kakkoskengiksi, ja muistaakseni nekin ovat kestäneet ihan hyvin ottaen tämän villin leikki-iän huomioon.