Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä Anttilat aiotaan sulkea

Vierailija
06.02.2014 |

http://yle.fi/uutiset/naita_anttiloita_uhkaa_sulkeminen/7072801

Espoo: Espoonlahti ja Sello

Turku: Kivikukkaro ja Skanssi

Vantaa: Myyrmanni.

Hämeenlinna: Tiiriö

Kouvola: keskusta

Kerava

Lahti

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilassa on parhaat dvd-valikoimat, oon ostanu monta erinomaista indieleffaa parilla eurolla. Nyt jää sit neki ostamatta. 

Vierailija
22/43 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoostakin lähtis molemmat Anttilat. Sokos lähti jo aikaa sitten ja lähin löytyy Helsingistä, aika perseestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurjaa että kumpikin Espoon anttiloista lähtee. Olen kummassakin vieraillut todella usein, ainakin parin viikon välein ostamassa  dvd:itä ja kodintarvikkeita ja kenkiä...

Tosin nyt ei enää harmita niin paljon etten saanut työpaikkaa Anttilasta viime vuonna kun valmistuttuani hain :D Olisi sitten ollu melkeen heti stressi työpaikans uhteen edessä... vaikka oisi ollu itelleni tosi mieluinen työpaikka kun harjottelussakin siellä koulun kautta kevään olin.

Vierailija
24/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole käynyt kuin Tampereen Anttilassa joskus aniharvoin, eikä siellä silloin ollut ketään muita kuin minä. Ihme, että sitä ei lakkauteta.

Vierailija
25/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:16"]

Harmillista, jos tuo Turun keskustan Anttila suljetaan :(

[/quote]

Sano muuta. Jos keskustassa olen ruokaostokseni tehnyt, olen yleensä käynyt Kivikukkaron Superissa. Siitä on ollut mukavan lyhyt matka Humalistonkadun bussipysäkille. Ja muutenkin olen Anttilasta ostanut paljon kosmetiikkaa ja DVD-levyjä. Top Ten -osastoa tulee ikävä, Raision Kodin ykkönen on aivan onneton siinä suhteessa.

Huonosti kävi. :(

Vierailija
26/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikukkaron Anttila Turussa vaikuttaa olevan todella suosittu. Olen erittäin yllättynyt.

Vierailija
27/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon Anttila harmittaa. Voinut poiketa samalla kun muissakin kaupoissa, usein vertailun myötä Anttilan ostoksiin päätynytkin.

Vierailija
28/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, Turun molemmat Anttilat!

No, Skanssi onkin aina tyhjä (olin siellä jossain vaiheessa töissä ja tuli pyörittyä usein kun odottelin bussia).

Kivikukkaro oli joulun alla kyllä yllättävän hiljainen, kävin siellä kyllä arkena ja keskellä päivää. Mut useammat Hansan liikkeetkin valittelevat kun "asiakkaat" vain lämmittelevät tai pyörivät huvikseen, kun odottelevat busseja ilman aikomustakaan ostaa. Liekö Kivikukkarossa asti sama kun ei vartavasten tarvitse tulla ostoksille.

Vierailija
29/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippulaivasta tulossa hyvää vauhtia aavelaiva. Kohta siellä ole enää kuin pari ruokakauppaa jäljellä.

Sello kanssa ihmetyttää. Jotenkin olisin olettanut, että noin keskeisellä paikalla kauppa käynyt hyvin?

Vierailija
30/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kurjaa tämä anttiloiden sulkeminen

Vierailija
31/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika outo ratkaisu jättää Turku kokonaan ilman Anttilaa.

Vierailija
32/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi paska jos Keravan nattila lähtee, se on lähin kun asutaan tässä Vantaan puolella mut lähellä Keravaa. Missähän sit olis toinen, ilm Jumbossa ja nuo kauppakeskushelvetit ei kyllä nappaa:/

Vierailija
33/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämeenlinnassa mielestäni mokattiin kun siirrettiin anttila pois keskustasta.

Vierailija
34/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon Anttilaa en ihmettele, ei siellä ole ruuhka-aikoinakaan kuin muutama ihminen pyörimässä. Ja vieressä Cittari ja Prisma jos löytyy samat tavarat  ja vielä enemmän.

Vierailija
35/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jäädä Keravan liiketilat tyhjäksi.

Vierailija
36/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Turkuun jää yhtään Anttilaa jos Skanssi ja Kivikukkaro molemmat suljetaan. Luulisi että toinen jäisi. 

Vierailija
37/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska olisin Anttilassa käynyt... Stadin asematunnelissa varmaan joku 10-vuotta sitten ostamassa jotain cd-levyä!?

Eipä jää ikävä

Vierailija
38/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Keravan Anttilaa pois :( Käyn siellä usein!

Vierailija
39/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Keravan Anttilan tilalle tulee?

Vierailija
40/43 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siihen loppu sitte munkin Anttila-käynnit. Eipä täältä Varsinais-Suomesta huvita Poriin lähteä. Turussa tuli sentään käytyä, varsinkin keskustan liikkeessä. Oli hyvät valikoimat CD/ DVD-levyjä ja vaatteita. Raision Kodin ykkönen meni huonommaks muuton jälkeen. Että vähän harmittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi