Nämä Anttilat aiotaan sulkea
http://yle.fi/uutiset/naita_anttiloita_uhkaa_sulkeminen/7072801
Espoo: Espoonlahti ja Sello
Turku: Kivikukkaro ja Skanssi
Vantaa: Myyrmanni.
Hämeenlinna: Tiiriö
Kouvola: keskusta
Kerava
Lahti
Kommentit (43)
Arvasin että Lahdesta on lähdössä kun aikovat jokatapauksessa purkaa siltä alueelta rakennukset ja uutta tilalle. Mutta eipä tule just Anttilassa edes käytyä.
Mitäköhän tulee Myyrmannin Anttilan tilalle?
Ainoastaan Myyrmannin Anttilaa tulee vähän ikävä.
No kouvola ei yllättänyt koska siellä on kaksi anttilaa suht lähekkäin toisistaan.
Viitonen, samaamietin minäkin. Kurja juttu ennen kaikkea työntekijöille, mutta myös meille lähiseudun asiakkaille, tuo Myyrmannin Anttila on mukavasti täydentänyt cittarin valikoimaa.
myrtsin anttilahan vain huononi edellisen uudistuksen jälkeen...
Ei haittaa minkään noista poistuminen minua.
6, minä jään kaipaamaan Sellon Anttilaa, olen käynyt siellä säännöllisesti ostamassa DVD-leffoja. On ollut todella hyvät valikoimat ja aina hyviä tarjouksia. Helsingin keskustan myymälöihin en mene, kun ei ole mitään asiaa siihen suuntaan juuri koskaan.
Oho Keravankin!? Se on ollut siinä aina, iso jättimäinen rakennus ihan keskustassa. MItähän siihen nyt tulee. Ohoh.
Kouvola ei yllätä. Kyllä on päättäjät onnistuneet ratkaisuillaan autioittamaan koko keskustan.
On myös arveltu, että Jyväskylän Anttila voisi olla yksi "lopetettavien" tavaratalojen listalla.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:50"]
No onnkes Oulusta ei lähde
[/quote]
Oulun Anttilaa ei olis tullut edes ikävä. En muista, milloin olisin sieltä jotain ostanut. KodinYkkösessä sentään tulee käytyä.
Toisaalta Oulun Anttila on niin keskeisellä paikalla, että en ihmettele säilyttämispäätöstä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:01"]
Kouvola ei yllätä. Kyllä on päättäjät onnistuneet ratkaisuillaan autioittamaan koko keskustan.
[/quote]
Veturissa on kiva käydä..
Onko Turussa muita Anttiloita kuin nuo kaksi nyt suljettavaa? Ei tule mieleen. No, minun ostokseni Anttilassa on sitten tehty, sääli.
Harmillista, jos tuo Turun keskustan Anttila suljetaan :(
Miksi ihmeessä Porin Anttila jatkaa? Se on hankalassa paikassa, ahdas, valikoima on huono, ei ole edes ostoskärryjä... Eipä ole tullut siellä käytyä vuosikausiin ainakaan sen jälkeen, kun se muutti kävelykadulle. Olisi muuttanut vaikka Länsi-Poriin, niin olisi ollut suurempi menestys.
Turun keskustan anttilassa on aina porukkaa ihan pipona. Ihme, että se suljetaan.
No henkilökunta on sen evrran tympeää, ettei tule ikävä. Top ten-osastoa tulee hikan ikävä, mutta saahan kaiken netistä nykyään.
No onnkes Oulusta ei lähde