Maskihysteria alkaa olla jo ihan sairasta
Maskista on tullut jonkinlainen itseisarvo, eikä sillä ole enää merkitystä, suojaako se oikeasti mitään. Hyvän ihmisen symboli ja oikeutus haukkua niitä maskittomia pahoja ihmisiä (esim toimittaja vs. taksikuski).
Kommentit (15)
En ole vielä törmännyt yhteenkään maskisaarnaajaan edes kauppakeskuksissa, kun maskitta liikun.
Luulin että ovat satuolentoja.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako olla maskittomalla yksinäistä?
Ei, Helsingin joukkoliikenteessa vain noin puolella on maskit, puolella ei. Ja muissa paikoissa suurinosa on ilman maskia.
Kyllä minulle ainakin on merkitystä nimenomaan sillä, että maski on hyvälaatuinen suojaa minua. Paljon turvallisempi olo käydä pikaisesti ostoksilla kun on maski kasvoilla. Huonokin maski on varmasti parempi kuin ei mitään, ainakin pisarat jäävät siihen. Lisäksi positiivisena sivuseikkana olen huomannut nauttivani siitä, että ihmiset eivät näe minun rumaa naamaani.
Mua ei kiinnosta onko jollakin maski vai ei. Itse pidän maskia.
Sehän se on tarkoituskin. Saadaan ihmiset riitelemään keskenään = hajoita ja hallitse.
Lisäksi ihmiset kyllästyy maskeihin, joten he rientävät ottamaan rokotteen, jotta maskeista ja rajoituksista päästään eroon
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle ainakin on merkitystä nimenomaan sillä, että maski on hyvälaatuinen suojaa minua. Paljon turvallisempi olo käydä pikaisesti ostoksilla kun on maski kasvoilla. Huonokin maski on varmasti parempi kuin ei mitään, ainakin pisarat jäävät siihen. Lisäksi positiivisena sivuseikkana olen huomannut nauttivani siitä, että ihmiset eivät näe minun rumaa naamaani.
Tiedoksi sinulle, että ne marketmaskit eivät suojaa sinua. Pahimmat omat räkäroiskeesi se blokkaa muilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi sinulle, että ne marketmaskit eivät suojaa sinua. Pahimmat omat räkäroiskeesi se blokkaa muilta.
Kirurgiset maskit suodattavat kyllä.
Siltähän se alkaa vaikuttaa kun nämä "asiantuntijat" eivät keksi mitään konkreettista koronaa vastaan, niin maskipakottamisella voidaan ainakin näyttää, että jotain tehtäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun molemmilla on marketmaski, molempia suojataan yhtä aikaa.
Wearing a face mask is an alien behaviour to the body. A mask burdens breathing and forces a person to inhale less oxygen than normal and also take back in some carbon dioxide.
Face masks make breathing more difficult especially for people with chronic obstructive pulmonary disease (COPD) such as asthma and bronchitis, which causes a decreased air flow. Also, a fraction of carbon dioxide previously exhaled is inhaled at each respiratory cycle. In effect, the wearer inhales her or his own exhaled air. Inhaling carbon dioxide causes rapid breathing, rapid heart rate, clumsiness, emotional upsets and fatigue. Basically, those two phenomena increase breathing frequency and deepness, hence increasing the amount of inhaled and exhaled air, according to medical experts. This may also worsen the clinical condition of infected people if the enhanced breathing pushes the viral load down into their lungs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun molemmilla on marketmaski, molempia suojataan yhtä aikaa.
Raivotautisen kannattaa laittaa maski, ettei kuola leviä.
Mutta maskihan paniikin lietsontaa, veneen keikuttamista, antifeminististä ja hallitusvastaista. Hallitukselta tuli ihan selvityskin, että maski ei suojaa ketään miltään. Eiväthän suomalaiset edes osaa käyttää maskia.
Maskeja oli tarjolla ennen epidemiaa ja epidemian alussa, mutta hallitus ei halunnut niitä kansalle.
Vihersosialistien mukaan ainoastaan sohvavirologit ja amatööriepidemiologit käyttävät maskia.
Alkaako olla maskittomalla yksinäistä?